Torsdag … kjettingdag

Torsdag, 3 dag av YSK … og jeg ser frem til lørdag og siste dag. I dag har vi jobbet med rettigheter og plikter, samt at vi har lagt på kjetting. Eller fått demonstrert hvordan det skal gjøres, og noen har fått prøve det i praksis. Kjenner at å sitte på skolebenken fra 8 – 16 er altså tungt. Rett oss slett ingenting for meg. Skal bli godt å komme ut i kjøring, er litt lei kurs kjenner jeg. 

 

 

Etter jobb var det full fart hjem, lufte bølla og kos litt med henne. Så bar det i vei til byen og bowlingen.

 

 

Her møtte jeg en gjeng fra jobben og noe nyutdannede guider som vi skal bli bedre kjent med. Det var kjempekoselig å hilse på folket, og jeg gleder meg til samarbeidet vi skal i gang med snart. Det ble noen runder bowling og jeg fikk prøvd shuffle Board, og det var jammen gøy. En fin gjeng og hyggelig samvær. 

 

 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg