Stygg? jeg???

Reklame |

Leste et innlegg på fb om ei jente som fikk masse negative og onde meldinger. De omtalte henne som stygg. Hva i hule heite er det med folk? Hvem er disse menneskene som setter seg opp som dommer over andre. Hva er kriteriene for disse onde takene hos disse STAKARS menneske som nedlater seg til sånne uttalelser. 

Jeg har fått meg et skikkelig arr midt i fjeset, fra tinningen ned over øyelokket, ned på kinnet og mot øret. Heldig vis gikk det bra med øyet. Jeg har poser under øynene, øyelokk som henger, alt for mange rynker, begynner å bli litt for mye muffinmave, det henger både her og der … og jeg er sjeleglad disse folka har “gått glipp” av meg. Tenk det for et eldorado disse ville hatt med å forklare hvor fryktelig trasig jeg ser ut. Og vet du, jeg lever veldig godt med mesteparten av disse greien jeg har med meg, de skal aldri få ta fra meg livsgleden. Når det er sakt syns jeg det er utrolig tøft av jenta som står frem å forteller som det hun har måtte tåle. Vi må stå sammen mot slike krefter og stoppe slik adferd. Det er uakseptabelt 👊🏻

I samme kategorien går mobbingen av paret som var på Åsted Norge for en tid siden. To mennesker som lever et liv med og for hverandre med sin familie, så skal en så liten ting som at der par av samme kjønn bidra til årelang verbal mobbing pr brev. Jeg håper for all del at folk som utfører slike handlinger og gjøre slike overgep mot andre har det godt med seg selv, kan se seg i speilet å si; i dag har jeg gjort en god gjerning. Jeg er et menneske alle vil like å være som 🤬 

Når jeg nå er inne på saken så er overgrep og vold mot dyer minst like grusomg. I Kristiansand har jeg en venninne, der hennes mor fikk katta skutt etter og skadet helt uten at noen vet hvorfor eller har sett noe. Hva i svarte har folk som gjør slike handlinger for slags filosofi. At verden blir et bedre sted om katten til en enslig gammel dame blir tatt av dage. Skadeskutt og latt ligge for å dø …. Jeg kjenner litt på at jeg får ekstremt onde tankene mine i forhold til disse menneskene. Så når det kommer til stykket er jeg enormt glad for at det offentlige som tar seg av reaksjonen for handlingen, jeg er dårlig på å straffe. Om noen vet noe, om noen ser eller hører om slike handligene og unnlater å si fra, er det vel neste som medvirkning i en straffbar handling … eller? 

 

Vi har bare et liv, dagen i dag kommer aldri igjen. Gjør den til den beste dag i ditt liv og skulle de “gå ut over noen”, er de sikker glad for å dele med deg. 

 

God søndag ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

Jeg kommer stadig tilbake til denne sangen 👊🏻💪🏻

 

3 kommentarer
    1. Jeg er for kardemommeloven. Man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil. Så hvis alle hadde vært snille, så hadde det ikke blitt noe problem 🙂 Rart at noen setter seg over andre og tror at de er så himla bra sjøl 🙁

      1. Ja nettopp. Og hvem er det som vil ha sånne onde tanker rundt seg … hva om det treffer dem? Skulle egentlig like å se det … men ville sikkert grepet inn for å stoppe det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg