SPAM allert NORDLYS

Etter jobben i går tok en venninne og jeg en tur på Jekta for en litt bytting. Har kjøpt meg dressbukse for å bruke på jobb (på nett), som var for stor. Så, lettest å bytte på butikken. Vi føyk hjem til henne og spiste middag. Det er igenting som hjemmelaget, i trivelig selskap og koselige omgivelser, og jentekveld ble til litt sent på kvelden før jeg kom meg hjem. Perfekt … syns jeg kunne ane noe på himmelen før jeg dro fra byen og hjem … men det skal være veldig sterkt for at det syns i alt lyset her.

Så … i hjemme i Bergvollvegen fikk jeg bruk for tlf. Rakk aldri sette opp kamera … og det er nå helt greit … NÅ er det nordlystid ❤️ Jeg har fått masse kjøring til uka og gleder meg syyyyyykt 💃🏻 og kjenner meg som en sjampisflaske klar for å eksplodere 🍾

 

 

Ha en knall fin lørdag og jada æ ska ut i kveld ❤️

… vi hørs …

2 kommentarer
    1. Heldig du, men jammen var det Nordlys her også i går kveld. Det er ikke så ofte, men for en gangs skyld kom det før jeg hadde lagt meg til kvelds.

      1. he he he …ja det er jo ganske typisk. Denne sesongen er “høysesong” for nordlys så du vil trolig få muligheten til å se Aurora igjen. 2024 er på toppen av syklusen for nordlys, som har en 11 års syklus. Dvs at neste sesong bli det “litt” mindre, men for all del, nordlyset vil alltid være tiltede 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg