Sint? neida, bare fryktelig skuffa.

4X4Norway skal på treff og stedet er Beitostølen. Første gang på denne kanten så det er en spent gjeng som fyker av sted. Dro av sted på sommerdekk og var en liten tanke spent på siste biten vei til Beito. Kjørte fra Sem tidlig i morges, i retning Gol, for å hente noe stasj.

På rad og rekke … tiddelibom 🏎

 

 

Turen gikk videre over Golsfjellet ned til Fagernes og videre til Beitostølen. Nedstigningen mot Leira var helt grei å kjøre, bare litt vått hist og her. Vi tok det veldig pent, har ingen behov for ulykke av noe slag akkurat nå. Jeg tenker det at vi har verdens herligste bil-hund. Kan altså sove i alle merkelige stillinger … fantastisk 😂

 

 

Vel fremme på Beitostølen ble vi hilst velkommen av sol og deilig vær. Riktignok litt vind, men det gjør ingenting. Har inntatt rommet på Radisson Blue som er helt innafor. Veldig morsom å komme med hund inn på rommet … alle skal føle seg velkommen, også de firbeinte … 

 

 

Dagen har gått med til planlegging og få en oversikt over terrenget som skal tas i bruk i helgen.. Det blir en spennende helg og det ser ut til at vi får veldig bra vær. 

 

Ja, skuffet ja … Jeg skriver og skrabber hver eneste dag og legger ut på bloggen. Det som er litt greia er at bloggen får sin lille tid i solen, som innlegg. Det er overskrift og bilde slik at de som er inne på blogg.no kan se og bli friste til å lese. Dersom jeg unnlater å legge ut innlegg over tid, vil jeg miste min plass. Jeg legger som sakt ut, men det kommer ingen varsel om nytt innlegg fra meg på siden. Jeg tar da kontakt med support … og har ventet siden det. Sint? neida … bare fryktelig skuffa … og det hjelper så lite, det skjer ingenting ser det ut til. Så får jeg finne frem tuben med tålmodighet tenker jeg, og smøre tykt på.

 

Ha en riktig fin onsdag kveld der du er ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

4 kommentarer
    1. Wow virkelig imponerende med sånn velkomst til firbeinte venner. Det er faktisk første gangen jeg har hørt om, og jeg har vært mye på hotell med hund i årene som aktiv på utstilling. Om du skaffer deg en fast leserkrets så er du ikke så avhengig av å komme på forsiden av blogg med nytt innlegg. Blogspot har ingen slik forside, og jeg har mange lesere avlikevel. Du kan legge inn at lesere kan klikke for å legg inn mailadressen sin, da får de mail ved nytt innlegg.

      1. Hei Lillian og takk for gode tilbakemeldinger, setter pris på det. Ja jeg har kikket litt på bloggen din og ser at der mye der jeg kan tenke meg å se nærmere på. Det ble blogg.no fordi jeg var på en annen plattform som ble “gjort om” Den syns jeg ble litt “for mye fjas” og jeg avsluttet den.
        Å dra med hund kan være utfordrende, så når jeg finner gode hoteller er det en selvfølge å reklamere tenker jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg