Tidlig opp, alt for tidlig opp 😴 på med klær og ut i drosja. Tromsø lufthavn, Langnes 🛫 Here I come. Spent some liten liten unge på julaften, vet at flyet letter kl 06.00 … nei, 06.15 … tror piloten forsov seg 🤭 …næææ var noe med hviletid … ja sånn er nå arbeidslivet for oss i førersetet.
Gardermoen bød på et skikkelig grisevær … ja og ny avising. Her var det kø og vi dro av sted 35 min for sent.
Nå var det ingen fare for Dublin var siste stopp med fly.
Fra Dublin til Belfast var det buss, så buss bytte og videre til Toomebridge. Dette er en landsby 🤔 781 innbyggere, den har alt den trenger i Main Street, eller Storgata som for øvrig er den eneste gata i byen. Det er et koselig lite tettsted.
i dag har vi reist 12 timer før vi var fremme. I kveld har vi vært ute å handla litt … min bagasje kommer en gang i løpet av morgendagen, så nå har jeg fått meg et par nye t-skjorter, undertøy og ny tannbørste. Vi stoppa på KFC for middag/kveldsmat for vi returnerte tilbake.
Fått en dusj 😉 rent tøy og et bittelite glass med vin så nå er alt klart for køya.
Jeg har lagt alt i hendene på min venninne. Æ e «bare» me 😅 Jeg har ingen peiling på hva som er verdt å se og få med, så min gode venninne som jobber som guide i akkurat dette området tar seg av det 👑 … jeg er helt trygg på at dette blir helt perfekt.
I morgen er det vente på bagasjen min, surre litt rundt her hos henne, og til kveden skal vi ta en liten sightseeingtur i området her.
Onsdag morgen tar vi ferge til Skottland og første stopp er Island of Bute. Her skal vi besøke Mount Stewart. Vi har en «ca» avtale på Island of Sky og resten av turen blir til etter hvert.
God natt og sov godt ❤️
Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og Instagram






Det høres ut so en flott tur og ei spennende påske der du er 🙂 Bare å nyte!
Tusen takk 🐣 Ha en fredelig og god påske med dine ☀️