Proppfull av tekst og musikk

Med respekt å melde, MÅ gå hovedinngangen til festivalen en gang. Så vi tok den «lange» veien rundt og entret sammen med mange andre deltakere 👍🏻

Ellers brukte vi «fast track» mellom campingen og festivalområdet.

Første stevnemøte var med Honningbarna som serverte norsk rock på sitt beste 💃🏻

Så fulgte en time med Stage Dolls, som stadig holder koken. Det ble høy allsangfaktor når klassikerne kom «ramlende» 😁 For å «opptre litt finkulturell» fant vi frem til teltet med Lars Saabye Christensen.

Artig å høre hans betrakninger på både musikk og tekster, og siden han spiller i band – Norsk Utflukt … som jeg aldri har hørt om, må det vel sies at  han har peiling.  Så gikk turen til hovedscene og In flames En av de bedre overraskelsen for min del, liker det ja.
Med høyt tempo i musikken og beina var det godt å ta en pause før siste innspurt. IGGY POP har vært og er helt klart en stor artist, om jeg kommer til å høre mer på fyren …

 

er jeg helt sikker på at uteblir. SÅ 💃🏻 Det jeg har ventet på denne dagen … HAMMERFALL. Nye og herlig gamle allsanger 🤘🏻🫶🏻 Perfekt 🥳 Avslutningen var det Kvelertak som stod for …

og snipp snapp snute så var det eventyret ute … ett år til neste gang … Kanskje 😅  Eirin ble anstendig levert på bussterminalen for å ta turen hjem til København, tusen takk for nå gode du 🫶🏻 God tur hjem. Har snudd nesa nordover og startet på turen til Tromsø … det får bli til i morgen. 

 

Fortsatt god søndag ♥️ 

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg