PROBLEM! med store bokstaver.

BOIKOTT eller delta? 

Pink Floyd, er trolig et av de største band som har underholdt med musikk. Tragedien var komplett når de løste opp og gikk hver til sitt. Musikken lever videre og er tidløs i mitt hode. Roger Waters kommer til Norge i april … og jeg har billett. Problemet er at jeg er usikker på om det er rett å delta på dette arrangementet. Nå er det slik at godeste Roger Walters uttrykker svært dårlige (i mitt hode) holdinger og meninger om forskjellig ting. Jeg må presisere at jeg har bare lest LITT av det som er referert av hans uttalelser, det er derfor mulig jeg tar feil. Det jeg opplever er en form for sympati for det russiske angrepet fra Waters side. Da er spørsmålet, skal jeg dra på denne konserten som uansett ser ut til å bli arrangert i Telenor Arena, eller boikotte og la være å reise. Både i Tyskland og Polen har de kansellert konsertene. Jeg tror jeg hadde tatt det positivt dersom det ble avlyst i Norge. Er så veldig usikker på hva jeg skal gjøre. 

 

Hund = tur … uansett vær

Turen vår i dag gikk rundt sydspissen, gjennom folkeparken og et stykke opp mot byen. Det var rett og slett et skikkelig grisevær i dag. Med vind og sne som pisket i ansiktet.

 

 

 

Det var ingen å se på mils omkrets så hun løp fri neste hele veien. Om været var dårlig påvirket det min lille turvenn minimalt … ja i alle fall en stund. Hun hopper, spretter og ser ut til å storkose seg ute i sneen. I dag ble det litt mye for frøken fryd også. Hun kom bort til meg et par ganger og hoppet opp, som om jeg skulle holde henne. Jeg satte meg på huk og hun krøp godt inntil meg, la hodet mot brystkassen min, hvilte litt og spratt i vei igjen. Måtte bare ha litt påfyll i kjærlighetskoppen.

 

 

Hmmm … tenker förstått litt på den der konserten … lurer på hva jeg skal gjøre … må vel bare fundere litt til på det der … 

Ha en fortsatt fin kveld og god natt ❤️

 

 

2 kommentarer
    1. Her er hva Waters sa til FNsvsikkerhetsrådet i dag: (Han var invitert av Russland, men de var visst ikke helt fornøyd i etterkant)

      Den russiske føderasjonens invasjon av Ukraina var ulovlig, jeg fordømmer den med så sterke ord som mulig.
      Så fortsatte han:
      – Den russiske invasjonen av Ukraina var ikke uten forutgående provokasjoner. Så jeg fordømmer også provokatørene, med så sterke ord som mulig. Sånn, så har jeg sagt det.
      Det er et syn mange deler.
      Jeg hadde gått på konserten. Man kan like musikken selv om man ikke liker alle meningene til artistene.

      1. Takk, og det var denne uttalelsene jeg siktet til. Jeg har hørt tidligere uttalelser fra han, som har vært noe annerledes og derfor er jeg betenkt. Så skal det sies at han har uttalt seg ganske krast mot behandlingen av det palestinske folket, og tar avstand fra det det som skjer på Gaza.
        Det blir nok til at jeg drar, så håper jeg konserten blir det jeg håper og uten politiske ytringer av noe slag.
        Ha en riktig god helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg