Personlig vs privat


Tar litt tid med meg av og til. Har hatt lite å melde for tiden, og når jeg mangler positive ting å komme med … lar jeg heller være. Som jeg gjentar til det kjedsommelige 

Jeg kan utmerket godt være personlig i mine ord, aldri privat. Noen greier egner seg dårlig i en bloggen, som jeg ønsker skal være et «gla-sted»


To dager fri har bare blåst av sted. Har gjort lite fornuftig … og det var helt etter planen. 

Torsdag startet på sykehuset, alt etter planen der også 👍🏻 En med som deltaker i et forskningsprosjekt om MS og aktivitet. Moro å være med å bidra, og kanskje kan vi komme litt nærmere gåten MS. Så bar det på jobb, nesten fult skift på flybussen. Grei dag.

Fredag var der «go-ruta» til Gryllefjord 🥰 og når er den turen historie … for i år 😅

GLA SAK ❤️🐾

🐾 og lille-mi, Kensi hadde bursdag i går. Tenk at hun er 2 år alt 🫶🏻


Godt å ha ei som deg i livet 🐾❤️


I dag dro vi fra Tromsø kl 09.00 med hele 5 stk i en litt for stor buss 😁 Skulle plukke opp flere i Sørkjosen … og vi skulle på taket. Jeg måtte bare si fra til herren at lander vi på taket … DA har vi et problem. Akkurat samme problem blir det å få denne 51 seteren opp på taket 😂 åååååå herre min så tørr humor … å æ eie den 🤭


Nå sitter jeg å kikker på en gjeng unger som er på fotballskole. Utrolig dyktige ledere som får frem leken i alvoret … ja for disse småttisen flyr beina av seg utpå banen og det er ramme alvor dette her.

 

I kveld går turen til Skjervøy, der blir det en natt. Laget jg kjører skal spille kamp i morgen før vi returnerer til Tromsø.

 

Ha en fredelig og fin lørdag ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

2 kommentarer
    1. Vi er ganske like i synet på hva en blogg er. For meg er det også en glad-plass. Det hender seg jeg syter bittelitt, men ikke veldig ofte. For en herlig voffs du hadde der 🙂

      1. Ja, sånn tenker jeg også. Derfor er det viktig for meg å skille mellom å være personlig og helt privat i det jeg skriver. Det er meg og mitt liv jeg vil dele på godt og vondt … MEN ikke riktig alt … det er også emner, hendelser eller tanker jeg aldri kommer til å legge på bloggen fult ut.
        Jeg vil inspirere og forsøke å være en god rollemodell for andre som trenger motivasjon. … eller støtte … eller bare bli glad og engasjert … og det ser jeg av bloggen din også ❤️
        Så bare du å stå på, koser meg med bloggen din 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg