Â
For en dag ⊠og takk for at alle offentlige kontor er steng. FĂžlgetong fĂžrerkort rusler videre pĂ„ ekstremt humpete vei i langsomt tempo.Â
Her er kortversjon frem til i dag:Â
- August 2022 jeg tar kontakt med lege for Ä fÄ en legeerklÊring til fÞrerkort, legen sender henvendelse til nevrolog for uttalelse.
- November 2022 jeg fĂ„r time hos nevrolog som gjĂžr sine undersĂžkelse som i nov/des blir sendt til statsforvalter.Â
- Januar 2023 jeg fĂ„r brev fra statsforvalter om Ă„ utfĂžre en kjĂžrevurdering med sensor fra Statens vegvesen.Â
- Mai 2023 kjÞrevurdering utfÞrt og sensor sender omgÄende tilbakemelding til nevrolog.
- Juli 2023 jeg tar kontakt med nevrologisk for Ä fÄ en tilbakemelding. De mottok resultat fra vegvesenet i starten av juli ⊠det tok altsÄ godt over en mnd Ä registere den inn i systemet.
- Midten av juli 2023 jeg tar kontakt med nevrologisk for Ä hÞre om det skjer noe i saken min og fÄr beskjed om at jeg har fÄtt time i oktober hos nevrolog. DET KLIKKER FOR MEG! Jeg Mà ha dette i ordne fÞr 30.07 I à R! FÞrerkortet mitt gÄr ut da. Det har snart tatt ETT Är.
Fikk en âhasteâ time hos en aldeles herlig nevrolog i dag. Jeg er svĂŠrt glad for at det ser ut til at jeg skal fortsette hos henne fremover, OG hun ordnet med den uttalelsen jeg trenger. NĂ„ tenker jeg at alt skulle vĂŠr i orden. Full av mot og glede spradet jeg inn pĂ„ Statens vegvesen med alle papirene i orden. NĂ„ skal det ordne seg âŠ. HA HA HA ⊠à neida, nĂ„ mĂ„ jeg til legen, som forĂžvrig har ferie, sĂ„ mĂ„ fastlege skrive legeĂŠrklĂŠring med brevet fra UNN som vedlegg. Ok, fĂ„ en time hos lege fĂžr pĂ„ en uke midt i ferien ⊠GI MEG STYRKE. Hallo .. ja du saken er at jeg trenger en time innen 28 juli fordi ..bla bla bla ⊠Ä det er en ledig time hos vikaren âŠ. TAAAAAAAAAK OG LOV. Torsdag 27 skal jeg forhĂ„pentligvis skive siste innlegg i denne litt tidkrevenede saken đ€đ»đđ»
Â
Â
Etter denne heller trasige formiddagen var det godt Ă„ komme hjem til Kensi mi. Fant fram turtĂžy, tok Kensi med til vet for kloklipp og en liten titt pĂ„ poten, med resultat; klipte klĂžr og friskmeldt pote. Yess!Â
Formiddagen har vÊrt litt overskyet og grÄ, men pÄ turen fra byen dro skyene og solen strÄlte fra blÄ himmel. Tur! jeg vil/mÄ ut Pà TUUUUUUR.
NattmĂ„lsfjellet / Kl 10 ble turen i dag. Det er godt Ă„ gĂ„ her bĂ„de for hund og mor.Â
Â
Brukte 1 time og 40 min pĂ„ turen (tur/retur) i dag og er riktig sĂ„ fornĂžyd med det. Det var lett vind hele veien, deilig nĂ„r sola steiker. SĂ„ holder det insektene unna, det er helt greit. En liten pause pĂ„ toppen fĂžr vi ruslet ned igjen.Â
Dette er balsam for sjela. Med en akkurat passe varmen vi har, vinden som avkjĂžler litt fikk frustrasjon, oppgitthet og sinne bein Ă„ gĂ„ pĂ„. En god tur ut med verdens beste Kensi som psykolog, hun er alltid enig med meg, protesterer aldri, kommer aldri med rĂ„d ⊠hun bare er. Med natur og frisk luft som smertestillende steg humĂžret for hvert skritt.Â
Â
Det er sant. LIVET ER BEST UTE đ„ŸđŸ
Â
Ănsker deg en fredelig og problemfri kveld â€ïž
⊠vi hĂžrs âŠÂ
Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler đ Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene pÄ Facebook og  Instagram
Â






















































































