Om jeg kunne … så skulle jeg 

 

Richard With la til kai i Honningsvåg i dag. Skulle veldig gjerne labbet om bord og vært med en tur. Ja for denne har jeg faktisk vært med på tur før. I et forrykende senvinter vær, med sånn ca samme vind vi har her i disse dager. Hurtigruta Bergen – Kirkenes og kanskje tilbake til Bergen er ganske enkelt en utrolig vakker båtreise. Jo, den turen tar jeg gjerne igjen. 

Mine gjester fra Hurtigruta som skulle til Nordkapp hadde hatt en utrolig vakker reise fra Bergen, med sol og deilig vær stort sett hele veien … og var på en måte glad de fikk «litt» ruskevær når de kom hit. Vel, ruskevær og ruskevær … det var varmegrader, overskyet og vind når de gikk i land. Så er det noe med å møte dem i deres følelse og opplevelse … så her smurte jeg på som best jeg kunne, Artic Experience 👏🏻 

På turen opp fikk de både sol, sne og skikkelig blåst. I møte med brøytebilen var det episk stemning i bussen, noe såååå gøy. Merkelig hvordan en brøytebil med snøføyk rundt, kan glede så enormt. Herlig 😁

Kensi og jeg fikk oss en riktig så fin tur i kveld med månen som selskap. 

 

 

Nå er baggen pakket og det er klart for avreise til Tromsø etter jobben i morgen.  

 

 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg