offfff for ei uke đŸ„Ž


 men nÄ er alt mye bedre. Ja, det er nÄ feil Ä si uke, for helga var kjempefin.

Var med pĂ„ dykkertreff, Nord Norges treffet som er et Ă„rlig hĂžydepunkt, der det kommer folk fra hele norden. En nylig sted i Gratangen Foldvik  bobilcamping. Kan bare anbefales. Om jeg dykker? Nei altsĂ„ det kommer aldri til skje 
 sĂ„nn er det bare 😁 men en sabla fin gjeng Ă„ vĂŠre med pĂ„ tur đŸ„ł

 

 

Litt varierende vĂŠr, men stort sett opphold.

 

 

Fredag brukte jeg og Kenis til Ă„ ta det helt med ro. Kjente at former er ustabil sĂ„ tur ble litt rundt om pĂ„ plassen. PĂ„ ettermiddagen fikk Kensi besĂžk og jeg skal si hun fikk tatt seg helt ut. Det kom en nydelig storpuddel pĂ„ fire Ă„r som nettopp er ferdig med valpekullet sitt og var klar for Ă„ “oppdra” en litt trollete og intens fjortis 😆 

 

 

Vi satt rundt bÄlet og koste oss med litt kaffe, kake og noe pÞlser til underholding fra hundene. Snakk om full fart og stormende jubel for Kensi. 
Etterhvert trakk vi inn slik at hun kunne slappe av litt 
 og det ble en artig sekvens det ogsĂ„. Jeg satt stille, strikket og slappe av litt 
 sĂ„ sloknet Kensi med hodet i rattet 
 

 

 


 sĂ„ mĂ„tte jeg bevege litt pĂ„ meg og hun fulgte meg i brĂžkdelen av en sekund 
 fĂžr hun sovnet igjen. Snakk om slĂ„tt ut đŸ«¶đŸ»

 

 

LĂžrdag var det aktivitet i havna og mye folk pĂ„ plassen. Det ble selvfĂžlgelig bĂ„l og grill denne ettermiddagen ogsĂ„, mĂ„ jo ha “lunsj” mĂ„ vite 🌭

 

 

Vi ruslet litt rundt og tok en tur pĂ„ markedsplassen som ligger i tilknytning til campen. Spennende Ă„ rusle rundt i et “gammelt” miljĂž. Tenke litt pĂ„ hva som foregikk pĂ„ sĂ„nne plasser en gang i tiden. Markedsplass 
 handling, bytting, salg av bĂ„de dyr og varer. Den gang mobil telefonen var et ukjent objekt.

 

 

 

Jeg har koblet litt ut en stund nĂ„, mĂ„ bare ha en liten pause av og til. Alt som gjĂžres og foregĂ„r nĂ„ for tiden er pĂ„ telefon eller en annen form for skjerm. Jeg er sĂ„ innmari lei av dette og kjenner at jeg er nok noe som ligner en sur gamme kjĂŠrring. Jeg ganske enkelt savner de gode samtalene 
 tull, tĂžys, ingenting, allting, bĂ„de useriĂžse og seriĂžse emner 
 bare vĂŠr litt sammen uten at skjermen mĂ„ vĂŠre midtpunkt. 

 

 

LĂžrdag kveld var det duket for festmiddag og tema var disko, det var mye kreativitet i kostymene 
 og lattere stod i taket nĂ„r det kom en gjeng som hadde “misforstĂ„tt” en realt stor smule 
 Diskos som i idrettsgrenen .. diskos HA HA HA 😂

 

 

En riktig fin kveld med god mat og masse hyggelige folk. Og han her hilste oss god natt 

 

 

PĂ„ sĂžndag var det pakking hjemreise, en fin helg der folket har fĂ„tt dykket og kost seg sammen med kjente og nye venner. Et herlig arrangement pĂ„ en fantastisk plass. Takk for en fin helg til hele gjengen đŸ™đŸ»

 

 

Etter en helg der formen var litt dalende kom krasjen pĂ„ mandag 
 eller det startet for fult pĂ„ sĂžndag. Om det var en influensa, MS eller en miks er jeg usikker pĂ„ 
 og nĂ„r jeg startet med nye medisiner like fĂžr det meldte seg vet jeg lite om hva det egentlig var. Kontaktet lege min og fikk nedtrappingsplan for Ă„ slutte med medisinene som jeg kjenner virker mot sin hensikt og jeg syns det er bedre allerede nĂ„.  

Tirsdag og onsdag ettermiddag hadde Kensi og jeg kurs. Hadler kurs. Jeg skal fĂ„ lĂŠre hvordan jeg skal oppfĂžre meg for at hun skal fĂ„ ut sitt potensiale. Jeg undersĂžkte om det var mulig Ă„ flytte min deltakelse ettersom beine var helt ut, men de ville jeg skulle komme og at det var alltid noe som kunne lĂžpe med henne. Snakk om effektiv og lĂŠrerikt kurs og det selv om jeg bare satt Ă„ fulgte med pĂ„ sidelinjen. Et kurs som bare kan anbefales đŸ‘ŒđŸ» Mine gode hjelper er Handling og utstillings seminarer/kurs. Det var helt konge og nĂ„ skal jeg sette i gang sĂ„ snart jeg fikser lĂžpingen igjen 

VIDEO 1, 2, 3, OG 4 

FORNØYD OG STOLT đŸ«¶đŸ»

 

SLITEN.NO 

 

Ha en riktig god natt ❀


 vi hþrs 
 

 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene pÄ Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg