Nytt kurs og siste øving.

En tøff dag på jobb for frøken fryd.

Startet nytt kurs på jobben i dag. Grunnmuren i bilkjøring, trafikalt grunnkurs. Nå er det 14 timer fordelt på 4 kvelder som skal gi førerkortspirene et grunnlag for øvingskjøring. Jeg er nå litt både og når det gjeler denne typen undervisning, for jeg føler av og til at dette bare er å skumme fløten. Kommer aldri helt inn i materien. Blir for dårlig tid til at jeg syns vi har behandlet temaet så godt at jeg er fornøyd. Joda, det er godt nok så alt er på stell og ethvert tilsyn vil være fornøyd, det betyr vel at jeg må være det også. Jeg vet også av tidligere erfaring at å ha lenger kurs er håpløst, det blir for trøtt og kjedelig. Så denne litt “mellomtingen” får duge selv for meg. Vet at det romsteres litt opplæring i simulator, så om noen år er kjøreskolebilen en saga blott. Jeg ser det som et positivt arbeid og tror at holdning skapende arbeid vil være trafikklærerens oppgav i fremtiden. Det tekniske og trafikale vil utvikles i simulator, sammen med veiledning fra en trafikklærer. Jeg tror elvene vil ha et høyrer nivå med slik opplæring. Tenk bare på alle situasjonene en simulator vil kunne tilby … som jeg er livredd for å komme opp i … jo, tror dette er fremtiden. Så er jeg så gammel at innen disse blir virkelighet for alle, kommer siter jeg på en stor potet å gynge på et gamlehjemmet og nynner på julekveldsvisa … om jeg husker den da.

 

Fikk en spørreundersøkelse fra Tons Of Rock i dag i forbindelse med mitt besøk på festivalen. Til neste år er det 10 års jubileum og det skal vis nok være stor såhei i 4 dager til ende. Et av spørsmålene var hvilke artister / band jeg ønsker å se der. Mange som har vært før er en selvfølge … og Nickelback var mine forslag. Det sier jeg bare; kommer Nickelback må jeg seriøst vurdere å reise DEN dagen på festivalen. Det er komplett umulig å holde meg unna da, så er det sakt. Jeg har nå lyst å besøke en annen festival, feks CopenHell eller Sweden Rock … så får tiden vise hva det blir. 

 

Siste kveld med gjengen før ferien gikk veldig greit. Utstillings trening med 20 andre hunder og menneskene. Kensi er enten litt preget av varmen, samtidig som hun har løpetid eller hun har hatt tatt til vett og roet seg. Hun oppførte seg eksemplarisk. Hun resignerte litt når de andre bråket, satte seg ned og bare kikket på dem med tungespissen så vidt utenfor munnen. Et ubetalelig syn 😁 Det blir ingen lang tur på oss i kveld, det er litt unødvendig når det har skjedd så mye i dag.

 

Nå takker jeg pent for i dag og sier godt natt ❤️

Sov godt … vi hørs …  

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg