Når foreleser “ødelegger” tema … hmf …

 

Å gå på kurs er spennende, interessant og lærerikt. Jeg skal klage bittelitt på kurset vi har vært gjennom … og må si jeg er en tanke skuffet. Innholdet har vært greit … tror jeg, for jeg har lite greie på hva et slik kurs bør være. Det jeg vet er at det er et mandat for denne undervisningen og slik jeg har forstått det kun er krav til “pensum” på en måte, men ingen krav til kursholder. Det er lagt føringer for innholdet fra vegvesenet og vi har vært gjennom det, men om jeg er så veldig mye klokere er nå et annet spørsmål. Var liksom litt mindre fornøyd med måten det ble lagt frem på, og falt ut med jevne mellomrom. Godt å ha strikketøyet med 🥴

Nuvel, i dag har det vært mer praktisk, vi har vært ute på tur i buss. Sett litt på økonomisk kjøring …

 

… og så kommer selvfølgelig en million forskjellige forståsegpåere som kan alt om felt valg, rundkjøring og en masse sånne trafikale greier. Jeg valgte å holde kjeft, det blir bare feil å ytre min mening og det jeg kan om slike ting når det er en “røys” med proffe sjåfører som bestandig har kjørt som de har og ALDRI vært borti noe. Jeg får velge mine kamper og hva som er verdt å “bråke” om. Det går stort sett bra og jeg har ingen planer om eller ønske om å være “hu der som alltid må legge seg borti”. Spør de skal de får svar, jeg er på ingen måte vanskelig 😇 

 

 

I morgen skal vi ut å kjøre, to økter hver. Det er to i bussen og vi kjører hver vår økt, så evaluere vi hverandre og kjører hver vår økt etter pause. Blir godt å komme ut … og bli ferdig i morgen. Helt klar for å gjøre noe annet nå.

 

Apropos gjøre noe annet. Sånn mot slutten av kursdagen i dag plinget det inn en melding fra planleggeren på jobben …. “kunne du tenke deg å kjøre nordlys i morgen kveld?” … å så nå er jeg ferdig på kurs og her skal det jobbes 😄 Det blir gøy, og jeg gleder meg til å starte opp. Ja, må kjøre Vito i morgen for kurset, blir lagt inn på mandag og jeg får bestilt førerkort med YSK etter at det er lagt inn på vegvesen.

Nå får jeg håpe det blir cirka en sånn kveld som dette i morgen også. Det var fullmåne og helt klar himmel i kveld … så med dette sier jeg god natt 🫶🏻

 

 

Ha en riktig god helg ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg