Måne og nordlys ❤️

Det deilige vinterlyset er her 🫶🏻

 

 

Det er blitt noen sånne vidunderlige dager igjen i det siste, sola er nå borte et par måneder, og jeg gleder meg over vinterlyset.

Søndag bar det ut med Lucia / Northern Norway Travel og denne turen ble langt til Sommerøya, som ofte gir fine kvelder. Når forholdene ellers ligger til rette er nordlyset her ofte ganske helt vilt. Søndag kveld var det moderat … til å begynne med … fikk herlig lys så godt som med en gang vi parkerte, og det økte ut over kvelden. Det er her er bare så herlig å gi turistene, gode minner, fine bilder, bål og nordlys. Perfekt. 

 

   

 

… helt til vi skule dra hjem igjen. Alle i bussen, fest setebeltene, vi er klar for retur … nei, vi må ut igjen … eksplosjon på himmelen, dette må vi ha med oss. 

 

Gårsdagen startet  … åååååå sååååå vakkkkkkert 

 

 

I går kveld lå det an til gode forhold for nordlys. Klar himmel og god aktivitet rundt solen. Vi var pakket og klar og det var en liten gruppe som skulle i vei. Det er de beste turene, små grupper og mulighet til å  får kontakt med gjestene. Sommerøya bruker å levere og vi hadde bare “litt” forhåpning både guiden og jeg. Det ble litt og det tok seg opp .. 

 

.

Med fullmåne blir det utfordrende med lys og nordlyset, men bruke det kreativt så ordner det seg 😋 

 

 

Ha en fredelig kveld ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg