Mandag … kanskje legge plan for uka … ?

 

Dette er en deilig start på uka, sånne sommerdager i Tromsø er uslåelig. Tur med lille frøken fryd 🫠 Nå kan dagen bare strømme på ☺️

 

 

SÅ ☝🏻, jeg fortalte om bilen til Kai Tønnesland i går og jeg har gjort dårlig research ang bil. Rett SKAL være rett. Bilen er en Toyota Soarer med en BMW motor på ca 800 hester. Det er en skjeden bil i Norge, men det fritar på ingen måte undertegnede fra å rette opp 👍🏻 Kuuuul bil foresten. 

 

 

 

Ja, strukturere uka … det er nå i alle fall en god plan. Fem arbeidsdager og så er det ferie, må legge en slags plan. Gleder meg til roadtrip … skulle vell hatt en eller annen slags undersøkelse, jobber med å sitte i bil og dra så på ferie med bil. Nå er det et helt perfekt fremkomstmiddel for min del, og når senga er med er det, for meg innlysende valg. Kommer ca akkurat dit jeg vil, og når stien blir for smal … hørtes neste litt religiøst ut det der 😁 vel da kan jeg snøre på gode sko og labbe i vei 🥾🐾 Tenker Kensi trives med det også. Det blir Senja og Lofoten/Vesterålen området denne gang, å for tiden vise hvor mye det blir tid til. Har vært i Lofoten  en gang tidligere, i en konfirmasjon. Det ble lite tid til annet, så dette er et område jeg gleder meg til å besøke. Håper og krysser fingeren for at det er godt vær og turistene er på retur for sommeren. Liker å reise når turistene er på tur hjem igjen. Joda, vet at det sommertid og fortsatt folk på reise … men håper det største trykket er over.

Jeg har, som du sikkert har fått med deg et førerkort surr jeg må få orden på før jeg drar. Kjenner at jeg blir litt stressa i denne saken. Torsdag har jeg time hos lege … for siste gang i denne saken håper jeg, så er det til vegvesenet med en legeerklæring for å få orden på førerkortet, og det er en deadline jeg må rekke …for fredag er Statens vegvesen stengt! Ingen fare med førerkort, jeg får det … må bare vente med å kjøre bil til mandag kl 09.00 … når statens vegvesen åpner igjen. Nå ber jeg med alle krefter jeg har om at dette er i orden på torsdag 🙏🏻

 

Jeg ønsker deg og deg og deg og … alle en riktig fin mandag ❤️

 

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg