Lofoten og Vesterålen – dag 2

Om det var tåke i går kveld, var det tjukk tåke i dag morges. Helt greit, ble litt kjøring så det passet bra.

Når det er sakt, den tåke «smelter» raskt når sola kommer og lav tåke gir fine bilder.
På en tur som dette blir det mange øyeblikksbilder, som bare tjener til å gi er lite inntrykk av hvor vakkert det er på turen. Har i ingen spesielle hendelser eller steds referanser bare vakker norsk natur. 

Måtte svinge innom en liten tur mot Nusfjord i dag, for denne veggen måtte jeg ha bilde av 😍

HER er hele veggen 😍



SE! En varebil uten madrass … men med varer i bilen 😁 merkelig syn på denne kanten av landet …her har de fleste bilene madrass og turtøy baki 😃



Videre mot Henningsvær

HENNINGSVÆR … eller litt av stedet.

Høytflyvende … hollender?

Passerte Leknes med letthet og dro videre til Henningsvær. Jeg må bare beklage … men jeg syns det er trasig med disse «turistfellene» Alt er kommersielt og sååååååå spesielt at du bare mååååå legge igjen en haug med penger for å være med ut på feks ørne safari med ørne garant …  dersom vi er heldig. Jo takk. Henningsvær er et nydelig lite sted som jeg veldig fjerne tar turen tilbake til når turistene har reist hjem 😉

hmmm …. Er kaptein Sabeltann på ferie???

Turen videre har gått gjennom nydelig vakker variert natur, og jeg blir aldri mett.

Tok ferge fra Fiskebøl til Melbu. Kjørte rundt øya og tilbake til båthavna i Melbu, og her blir vi til i morgen.



Tok en liten rur med Kensi og kom underveis innom noen benker … lirer på om denne frøkna har forstått at posering lønner seg … makan til vakker bordpynt og med den jobben følger godis 😄

Læret en liten sak på turen … jeg har mange gode sko som helt klart kan få være med på tur neste gang …. Dette skotøyet var en dum ide 🥹 

God natt ❤️

… vi hørs … 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg