Kosetur …på tross av drittvær 🐾🥾

Stå opp kl 06.30 på pinseaften, ut å lufte bølla, kaffe på Cirkle K, så full fart (fartsgrensa) til Tromsdalen … klart for rygging. Siste innspurt før jeg skal være klar til tirsdag … nja, joda det går nok greit. Holde roen, små bevegelser og holde kontroll på hjørnene. Jepp da er planen klar. Kjøringen er null problem, den er godt over målet for en prøve … så her står og faller det på bakover. Huuuuuf som jeg gruer meg. Gode Sko skal kjøre «stor bil»

Resten av pinseaften strøk ganske enkelt forbi, stille og fredelig.

Så …kom natt til søndag. Kensi har vært litt løs i maven, men spiser godt, drikker og er akkurat like «fjortis» så jeg tenkte mindre over akkurat maven hennes. DET ble jeg smertelig oppmerksom på et par ganger i natt. Hun hoppet PÅ meg, opp i senga og så på meg med to svært bekymrede øyne kl 02.30. På med min lilla one-piece, boblejakke og sko. Så føyk vi ut og hun var knapt nede på gresset før hun …ja … dårlig mave. En liten runde for å se om det var greit, så opp og i køya. God natt, sov godt … til kl 04.30 … samme runden. Så holdt det til 07.30 … da var det bare å kapitulere og stille seg klar for dagen. Det ser ut at damen er bra igjen … tror jeg. 

Med en svært oppstykket natt, og tidlig moren måtte jeg finne på noe for å «komme i gang» … knekkebrød. Perfekt, og de er bare knallgode.

 


Den godeste lille snusmumerikken min har strødd alle lekene sine rundt om på gulvet og i dag bla det hentet frem og lagt i boksen igjen. Alt som var under sofa og ellers strødd. Det er noe av det artigste som finnes, såååå mye leker som kan ryddes ut av boksen igjen 🤣

 

 

Tiden flyr når man har det gøy og vips så var klokka passert 12. Nå hadde yr livet bedring i været og da er det tur.  Måler var «kl 10» eller Nattmålsfjellet, min gode tur. Kensi og jeg labbet i vei, og ca halvveis hørte jeg det tordnet bak ryggen min. Alt snudde, fra deilig sol, nesten vindstille og god temperatur til en hissig vind med regne og hagl. Vi snudde, null ønske om topptur i dag gitt.

 

Hit … ca halvvei så snudde vi ⛈️

Å moooor se jeg fant snøøøøøø 🥳🐾

Når jeg bare hadde gått halve turen … ble det kun halve tursjokoladen … å jada … jeg spiste hele 😁

 

Søkkvåt lille gull, måtte sitte i setet med håndkle rund seg 🥰


Ha en fin kveld og god natt ♥️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

https://youtu.be/Vy1hkuafppQ

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg