Koselig besøk og medarbeidersamtale.

Å det er så gøy med minner som dukker opp. I dag fikk jeg opp et minne fra bildene mine … hun var så liten og megatøff … Den lilla selen hun har på seg, passer perfekt som “ansiktsmaske” nå 🥴  Dette minnet er fra 30 oktober 2022 

 

 

 

Fikk kjempekoselig besøk fra Alta i dag. Kine, hjertet i Nordlys trafikksenter hadde et ærende i “storbyen” og kom med fly. Det er så godt og koselig å treffe gode venner igjen, og vi hadde altså så mye å ta igjen siden sist 🥴 Litt utpå dagen måtte jeg innom jobben en snartur, og nå er alt klart, bare siste finpuss på førerkortet som mangler. Venter på fortsatt på YSK, men det er like før nå. Har fått uniformen, litt innføring i div systemer og plan for kjøring er snart klar. Det blir spennende og morsom tror jeg.  

 

Så full fart hjem igjen og praten fortsatte der vi slapp før stakk av. Vi tok oss en tur på Jekta, obligatorisk på Tromsøtur, og middagen tok vi på Bengts i Tromsdalen. Jeg sliter litt med valg av retter på dette spisestedet … men i dag var det ganske lett. Fysen på fisk, og da er torsk på rotmos med stekt bacon perfekt.

 

 

Mett og god tok vi oss en liten runde før Kine måtte tilbake til TOS og vente på fly som kom fra Oslo … og selvfølgelig forsinket 😄 sneen er ankommet … sørpå … tirium og trallala ❄️   

 

Da sier jeg god natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

 

 

3 kommentarer
      1. Psykolog, underholdning, nyheter, løse verdensproblemer, lage noen nye problemer som løses og mest av alt GPP (generell pisspreik 😄) …eller kosetid 🫶🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg