Jeg vil ha en man

 

Ja, med en n … kommer tilbake til den. 

Mitt herlige søskenbarn blir 70 på søndag og fikk seg et overraskelses party  på lørdag. Nydelige mat og kaker, sang og pakker, tror det ble en fin dag for Brith.  En fin gjeng var samlet og det er så godt å kjenne litt på følelsen «å høre til».

 

 

 

Vi dro hjem, jeg skiftet og Kensi ble «kuppa». Nå får jeg henne tilbake på mandag … hm … ja ja, hun har det veldig bra hos familien som har henne nå. Det er meg det er «ille» med, være sånn helt alene og ha fri i to dager. Det er overhengene fare for rydde, vaske og rydde, vaske en gang til i heimen. Det kan da umulig være helt bra?

 

Man? Jo, nå har jeg kjørt volvo i dag. Det er en fantastisk redskap, god å kjøre, utmerket på giringen, godt sammensatt understell så humper er mindre ubehagelig, selv med litt fart. Så er det stabiliteten, den er «litt myk» og her kommer MAN inn. En man buss er stødig som et lokomotiv, uten at den blir «kantete» eller ubehagelig. Ja, det er MAN(nen) for meg. Det er litt gøy å høre mine kollegaer omtaler bussen sin som hunkjønn. Jeg tenker at en buss er hankjønn, altså han … tror jeg kommer til å få tilbakemeldinger på min filosofi … og det har jeg tenkt å bry meg akkurat null om. Æ vil ha en man 🫠

Kjørte til Setermoen i kveld / natt med full buss av soldater. Returnerte tom tilbake og bruker veien til å øve sangstemmen min … som på ingen måte skal deles med det offentlige. Har ledd litt av meg selv når jeg sitter der å «hyler og synger» … kikker litt skeptisk opp i speilen og konstanter at jeg er alene 🤪 … trallalallla … 

Klokka er blitt halv syv … kanskje jeg skal forsøke å sove litt 🤭

God morgen og ha en deilig søndag ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

7 kommentarer
    1. så artig og følge deg Irene 🥰men at du skulle bli bussjåfør hadde æ ikke trudd 🤣
      Flinke trafikklæreren ❤🚘
      Ha en nydelig søndag Irene 🌞

      1. Har jo hatt denne muligheten i mange år … bare ikke trodd det var noe for meg. Måtte liksom bli litt voksen først 🤪

    2. Så gøy å høre at det er Man du vil ha og ikke mann. Mer pålitelig og behagelig partner må du lete lenge etter 😁

    3. Så gøy å høre at det er Man du vil ha og ikke mann. Mer pålitelig og behagelig partner må du lete lenge etter 😁

      1. åsså er det bare å lever på verksted så kommer han fiks ferdig tilbake og er klar for laaaaang tur med meg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg