JAAAAADDDDAAAAA đŸ€˜đŸŒ

 

Tre ting 
 

  1. Mamman min har bursdag i dag  ☕ 🎂 Gratulerer sĂ„ mye med dagen godeste du 🎊
  2. Tons of rock oppsettet er komplett. Det blir en dag ekstra, i Ă„r starter festivalen pĂ„ onsdag med blant annet Guns NÂŽRoses og SKID ROW. Torsdag er det Volbeat og Nightwish, fredag fĂžlger opp Ghost og Pantera og til slutt finalen pĂ„ lĂžrdag med Iggy Pop, In Flames og Kvelertak 
 og mange mange flere. Å fyttikatta som jeg gleder meg til det her. NĂ„ er det bare Ă„ sĂžrge for billetter til campen og kanskje en ekstra dag 
 det er for dumt Ă„ miste onsdagen nĂ„r turen gĂ„r sĂžrover uansett 
 mĂ„ tenke litt pĂ„ den der 
 ferdig tenkt, skal prĂžve Ă„ fĂ„ en ekstra dag ja đŸ€˜đŸŒ
  3. AssÄ. Jeg blir bÄde overrasket og en tanke betenkt nÄr jeg hÞrer at folk blir irritert over at prisen Þker pÄ forelegg eller bÞter ved trafikkforseelser. Ja, det blir dyrere og kanskje er det blitt fryktelig dyrt ogsÄ. MEN, det er en helt klart mulig Ä unngÄ disse innbetalingene. Dersom du holder deg pÄ rett side av lover og regler, sÄ slipper du bli stoppet og fÄ en sÄnn innbetalings lapp. SÄ nÄr jeg er litt uheldig og kjÞrer litt over grensa, svir denne tabben veldig. Ja, det gjÞr det, og kjennes sikkert veldig urettferdig, det skjÞnner jeg 
 men dersom det kan ha en preventiv effekt er det nÄ helt greit tenker jeg. Det Þkte fra 87 drepte i 2021 til 118 trafikkdrepte i fjor og da kommer alle hardt skadde i tillegg. Dette er uakseptabelt og er noe vi mÄ jobbe med Ä fÄ ned igjen.

 

Fikk oss en deilig tur pĂ„ kl 10 toppen i dag ogsĂ„. Godt Ă„ strekke pĂ„ beina og kose seg i sneen. Hun vaser rundt, finner et spor Ă„ fĂžlge og koser seg max. Er god pĂ„ innkalling nĂ„r vi mĂžter andre mennesker og kommer  
 litt etterhvert, men kommer. I grunnen en ganske flink valp pĂ„ 5 mnd. 

I dag var siste dag pĂ„ valpe kurset og vi hadde finalen med tur i byen. Det starter veldig bra, sĂ„ begynner vi Ă„ gĂ„ 
 joda, vi fĂ„r det til Ă„ funke. SĂ„ ca halvveis var damen dritt lei. NĂ„ kunne det vĂŠre nok med bĂ„de beskjeder fra mor og godbiter. Hun gav sĂ„ fullstendig FAđŸ€Ź.. og labbet i vei uten Ă„ bry seg veldig om meg. En lite pause, sitte er k j e d e l i g  og hun maste veldig. Neste strekket gikk veldig bra igjen 
 en stund đŸ„Ž Det er begrenset hvor mye jeg skal forvente av lille frĂžken fryd. Alt i alt đŸ€” superfornĂžy med oppgavene i dag.

 

Da tar jeg kvelden og sier god natt ❀ 


 vi hþrs 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg