Hører du … egentlig etter … ?

Jeg har fått så bekreftet at det er som jeg trodde. Mange sitter med helt egen tanker i hodet, klare for komme med den tanken di sitter med i sitt hode. Hvordan jeg har fått det bekreftet … jo. På nyhetene har de meldt snø sørpå i ca 2 døgn. Så, i dag … det snødde og ble selvfølgelig glatt … sommerdekkene var på for mange og vips der raste det inn med ulykker rundt om. Hva er det i en klar melding på nyhetene om å la bilen stå om du har lagt om og kjør svært forsiktig dersom du MÅ ut å kjøre, som er uforståelig? Som jeg sa, trolig er det tankene som svirrer i hodet om hvor vanskelig det blir å komme på jobb … og alt som må gjøres … og om jeg bare kjører forsiktig og jeg skal bare … HÆ? sa du noe? Nei litt snø går greit … har jo gått helt fin hele vinteren.

 

Påske kos for jentene på kai 8 i byen.

 

Påsken har vært passe travel og jeg har jobbet så godt som hele påsken. Det har vært strålende vær, fine kjøreforhold og masse hyggelige mennesker. Har fått tid til en prat med noen av de fine folka jeg jobber med og blitt bittelitt bedre kjent med noen. Det har vært et ganske rolig tempo, selv om det har gått i ett kjør og alltid tid til kaffe og en prat. Vi har storkost oss.

Sesongavslutning på jobben i dag. Nå er det slutt på nordlys og rein for denne gang. Jeg har i utgangspunktet ingen jobb nå, før det tettes seg med cruice kjøring litt utpå vår / sommer. Siden jeg må ha jobb kjente jeg på litt stress og press, så jeg har kikket litt på forskjellige jobber i sommer. Nå har jeg fått tilbud om jobb i Honningsvåg, der det er turist kjøring blant annet til Nordkapp. Det blir spennende, nytt sted, nye folk og nye oppgaver.

 

 

Har også fått noen fine turer med lille frøkna mi, tidlig på modningen før jobb … stille, fredelig i nydelig påskevær. Det er en fornøyelse å gå med Kensi-mor. Hun er høyt, lavt og storkoser seg på tur. Så snart det kommer litt snø tar hun av. Freser rundt og “baser” i snøen. Det er noe med denne skapningen på fire bein som gjør hele dagen min. Nesen, poten, øynene, labben … vesenet på den sorte hårballen. 

 

 

 

God natt og sov godt ❤️

.. vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
      1. Ja jeg hadde en mistanke om det der med lufta ja 😂
        Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🫶🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg