HMF! Hvor er avknappen

Det nå bare typisk det her, hvor er avknappen når jeg trenger den? Har hatt en knallfin tur sørover. Besøkt et vennepar på Hadeland, fått bamsklem av guttungen, var innom Youngstorget for å hente festivalbånd,

videre dro til Borre for å hilse på en haug codsyer og eierne deres. Jeg har vært litt bekymret for at jeg kanskje kunne jobbet mer med og vært flinkere med sosialisering og min lille pote. Det ble gruset i møte med en haug andre som var så godt som kliss lik min lille skjønne. Alt er på stelle og innsatsen som er lagt i damen min er helt innafor ser det ut til. Godt å vite 😁

Så kjente jeg i går morges at denne kroppen har tenkt seg noe helt annet en mitt hode … krasj!

Verker, kramper … ja det meste av det jeg trenger lite av akkurat nå. Da er det bare en ting å gjøre 🤒 God natt i går kl 19 … sov til 09 i dag. Litt bedre, vel i alle fall så greit at jeg kan fungere litt.

Kensi mor ble med oppdretter til Årnes, så nå er hun på feriekoloni og skal kose seg med flere codskyer der til søndag. Det er utrolig godt å vite at hun her det superflott og slipper kennel opphold. Ingenting galt med kennel, men er veldig glad jeg slipper å sette henne på kennel.
Resten av dagen blir å ta det helt med ro, må lade til i morgen og onsdag når det braker løs 💃🏻 Gleder meg.

Ha en strålende mandag ♥️

… vi hørs … 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

5 kommentarer
    1. Artig å se bilder av hundeeiere og hunder. Ligner hundeeierne på hverandre også, litt som hundene ligner hverandre? Det sies at hund og eier ofte står i stil til hverandre. Husk lange pauser, og god lading! Og mest av alt! Ha det morsomt! 🙂

      1. Ha ha ha … så jeg ligner (litt) på min lille pelskling … lang snute, rufsete pels og øra rett opp 😁 men temperament og staheten har vi nok til felles 🥰
        Formen er bedre og festivalen i gang. Med vip biletter er det sitteplasser og god utsikt. Nå er det fest 🤘🏻
        Takk for omtanken 🫶🏻 Ha en god kveld.

        1. Jeg ser mange som går forbi hos oss med hunder, og MANGE har hunder som “kler dem!” 😁 Kvelden ble god, takk 😉 Så lurt med sitteplasser. Kos deg videre! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg