«Hater» når det skjer 🥹

Først skal jeg takke pent. Det løste seg, mitt lille problem med disse hersens undergangene, en av mine leser fant løsningen på det store internettet 👏🏻 Tusen takk Lillian That´s what friends are for 🫶🏻

 

Så til dagens … 

Opp kl 06.45, kjapp dusj, på med klær, matpakke … å æ e trøtt! Har gruet meg til denne dagen. Pakke sekken og kone meg ut i bilen. 30 min til jeg er på jobb …. hmmm … skal jeg ta til venstre i krysset og kjøre meg en tur … nei, det må bli høyre, noen forventer at jeg kommer og da gjør jeg det. 

Jobben i seg selv er strålende, kjøre buss og gjerne lengre strekninger, er akkurat det jeg trives med. Så, når jeg da får dette oppdraget går alt i stå for meg. Det er en rute som skal følges, en ferge vi skal være  med og stopp underveis for foto, fortsatt den herskende ruta jeg må passe på … 

 

Ja ja … bare å hoppe i det. Det er alltid en første gang for alt 🫣

Nå sitter jeg på ferge, og selv om vi var noen få min for sen ved ankomst gikk alt helt fint. Har med en liten gjeng som koser seg på tur, og slik må det gjerne fortsette for min del 🕊️

 

 

Kaoset ble komplett ut over dagen … eller nei. Det gikk faktisk veldig greit. Litt ball fordi jeg er helt ny aldri har kjørt ruta, og fant noen gode løsninger som sikkert ingen andre har prøvd … jo kanskje. Det er en ganske interessant jobb å manøvrere mellom bobiler, syklister og annet frittgående på to bein. Ingen gråter eller knytter neven etter meg i dag (tror jeg) så alt i alt er jeg fornøyd. Regner med at turen i morgen blir en dans på roser ….. 😁🤣😂

 

God natt og sov godt 

…  vi hørs …

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg