Godt å komme ut … også i regnvær ☔️

Jeg har investert i tøy som … jeg trodde … skulle holde meg tørr. For noen dager siden var jeg ute på tur i mitt flotte regntøy … og det skuffet så til de grader. Regnet holdes unna en stund og med bare “litt” fuktighet, men når det satte inn med regn var slaget tapt. Nuvel … i ettermiddag pakket jeg meg inn i regntøyet mitt, klar for tur. På med regnfrakken til Kensi, som forøvrig holdt henne helt tørr på ryggen der frakken dekker. Godt kledd og i opphold på starten, labbet vi av sted. Jeg hadde bestemt meg for at turen skulle gå rundt Prestvannet så her var det bare for værgudene å gi seg. Det ble 8 km i dag, og vi er begge godt fornøyd med innsatsen. Det som er herlig med lette regnbyger er at fargene i naturen blir så sterke og klare. 

#liveterbestute 

 

Jeg har foresten bestilt meg nytt regntøy og venter spent på at det skal komme … tror nok det er behov for det fremover ☔️

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
      1. Å nå har jeg altså fått det nye tøyet og jeg er tørr ☔️ jippi 💃🏻 Det er så utrolig flott ute nå, jeg får ikke nok … og jeg finner alltid et vakkert bilde både opphold og regn 🫶🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg