God pinse 🥳

Arbeidsdagen er slutt, det er helg. Denne arbeidsukas planer er gjennomført med litt skiftende resultat. Fornøyd? Å ja, det er jeg. Kunne sikkert vært mer effektiv … det får jeg ta en annen gang 😁 Siste timen i dag førte med seg et realt snøvær …. Som bare ble store dammer på veien. Takk og lov for at telen har gått og det er «varmt» i bakken.

Jeg har tenkt en del på en person jeg møtte på jobb for en tid siden. Stille og forsiktig, sier lite, møter meg sjelden med blikket og gir korte en-stavelses svar. Så kommer utfordringen. Jeg har en filosofi der jeg spør elevene for å finne løsninger på problemene, for å får tilbakemelding på om de har forstått, for å vite hva og hvordan de tenker om de oppgavene som ligger foran oss. På noen kan det kanskje være både skummelt og ubehagelig. Av og til må det ukonvensjonelle metoder til … men så lenge eleven når målet og er fornøyd med innsatsen og resultatet, ja … da er jeg fornøyd 🍀 Forstå meg rett, jeg har samme engasjement for alle de flotte menneskene jeg får lov å bidra for, men en spesielle plass for de elvene som synlig vokser i prosessen. Jeg har den herligste jobben jeg kunne ønske meg 🫶🏻

 

Tur … ja stakkars lille gullet mitt gav tydelig utrykk for sin misnøye med mor i ettermiddag. Hun hadde bare sååååå lyst på tur … der var mor litt lengre unna … men vi fikk oss en liten runde før mat og The Voice.


Nå håper jeg du har en koselig og god kveld ♥️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg