God påske 🐣

 

Uansett plassering vil jeg takke alle som tar seg tid til å lese bloggen min. Det blir helt feil å si at det jeg er uanfektet av “gode” tall. Jeg trives med bloggen og kommer til å fortsette uavhengig av plassering. Jeg vet at jeg har en lite fast gjeng som følger meg både på blogg, Facebook og Instagram og gleder meg over det.

Tusen takk  

Å løfte hverandre opp er en god leveregel. Jeg har med glede lest innlegget til Bunny som tar opp “topp listen” som mange ønsker å være en dela av. Han foreslår endringer som helt klart kan gjøre en forskjell for noen. Så er vi nå også slik skrudd sammen at noen skriver for å få klikk og være på topp. Om dette er noe de lever av er det innlysende at de er avhengig av tallene. Han nevner også litt om dette med å lese korrektur. Jeg sier meg selvfølgelig enig i det, og vet at jeg er en av de som gjør feilene noen kan irritere seg over. Nå er det nå en gang slik at jeg er under middels god på rettskriving, og i bloggen blir det ofte at jeg skriver som jeg tenker. Nå håper jeg at jeg allikevel kan bidra til et smil, refleksjon og kanskje kan jeg inspirere også. 

Topp 5, topp 10, hvor lang opp på lista er bloggen i dag? Hva er nøkkelen til suksess? Hva er oppskriften på et godt innlegg? Av 100 bloggere tror jeg det er ca 100 meninger, ønsker og behov. Jeg syns det er strålende at noen tar til ordet for å gjøre noe med utformingen på lista. Jeg har aldri vært høyere en 40 … tror jeg, og har overhode ingen plan om å streve meg oppover. Det jeg tenker er mitt mål er å være en hyggelig side som av og til kjenner på frustrasjon. Den frustrasjonen vet jeg med sikkerhet at mange med meg også kan kjenne på og noen ganger er det greit å si det. Så er greia litt, hva gjør jeg med denne frustrasjonen? Utrykker, finner nye veier å gå og løser det på en måte. Så er jeg i hovedsak et ut på tur menneske og det er min hobby, på korte og lange, etter førlighet og form. Andre svært kjære hobbyer er bikkja og bilder. Finne de gode turene, fortelle litt om disse og vise at også korte turer er tur. Min gode turkompis sier; når du har gått så langt at bilen er vekk, har du gått langt. Langt er relativt, å finne en god plass å parkere, så bilen raskt er ute av synsvidde er greit på dager med kort rekkevidde på gangfunksjonen   😁

De siste dagene har tur regimet vært begrenset, tasset litt rundt om nærheten. Her har det vært greit måket og helt innafor tur terreng. Godt skiltet og lett å finne frem 😂 

Fra dette

 

Til dette … på et lite knips 😅 å vi står hann av 

 

For en litt ko-ko knipser/hobbyfotograf ligger det strødd bilder over alt. Og jeg koser meg på tur med hund 🐾 tøy som tåler vær 🧤 kamera 📸 og GODE SKO 🥾 

☃️

 

 

Er i gang med å forberede påsketur. Det sikreste for tur er at den går i retning Senja. Det er lovet greit med nordlys på lørdag kveld, og Senja bruker det å komme masse flotte bilder fra når Aurora slår seg løs.   Håper på noen glimt og bilder i helga. Om det blir «lange» fotturer må jeg bare se på. Det har vært litt plagsomt en stund nå, så jeg har lave forventninger. Fordelen med det er at jeg kan bare bli positivt overrasket når jeg legger i vei. Været er lovende, sol og lett skydekke … jeg vet hvor jeg bor og tar ALLE forhåndsregler. Eller, tenker bikinien blir hjemme … har glemt å finne frem bikinikroppen og er ingen isbader ❄️ så jeg står over. Jeg har en mistanke om at jeg bruker en smule mye tid på dataen er akkurat nå styrket og jeg må bare takke av for nå. Hun syns kanskje jeg er lite oppmerksom. 

 

 

Ha en fin fredag og kjør trygt om du skal ut på veien ❤️ 

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg