Flytting til besvær.

Har hatt en fin dag på jobb i dag, med hundepass til lille mi fikk jeg “slappet av” tur / retur Hammerfest i dag. Fine kjøreforhold hele veien og en herlig gjeng på tur hjem. Liker disse litt lenger turene kjenner jeg, så må bare håpe på mer av det 🚍 brum brum. 

 

Å flytte er en ganske strevsom prosess, selv når det bare er litt som skal være med. Selv kjenner jeg, først nå at jeg begynner å finne ut av dette. Nå ble det litt hastig avreise ettersom arbeidsgiver trengte meg raskt. Det ble så fort, at leiligheten er litt sparsommelig utstyrt, men det er bare snakk om kort tid før det er på plass … det går helt fint. 

Det som har vært litt brysomt i denne prosessen er at Kensi reagerer litt på reisen vår. Hun spiser som normalt, hun er blid og glad hund, som alltid, så det ser bra ut. Det er to ting som jeg syns er problematisk, hun klør på et par punkter, ganske intenst og jeg finner ingenting som kan være grunnen. Snakket med oppdretter som trodde det kan være litt stress, eller fôret. Det stemmer at hun har fått litt nytt, noe som jeg har endret igjen. Da får jeg se om det er maten. Forsøker å ha henne med meg når jeg er hjemme, eller hos hundepasseren når jeg jobber.

Tenker at hun reagerer litt på huset også, det er mange nye lyder og lukter. Hører vinden ganske godt, og det kan godt være det som gjør henne urolig. Hun får komme og gå som hun vil, og håper jeg kan trygge henne. Nå ser det ut til at hun har begynt å finne roen, så jeg har troen på at det går bra 🫶🏻  

 

 

Flytting og kaso til side … så på ELSE i kveld og gleder meg til å se om hun får ja når står brud om 6 dager. Hun hadde i kveld blant annet besøk av en forfatter som har skrevet om dette med bruddet og startet på nytt som voksen dame. Hun sier en del om dette med å “blottlegge” seg for en ny partner. Viser sitt forfall … tanken på det som en gang var “meg” og det forfallet jeg skal vise frem for et menneske. Ja, det er mye i det hun sier, og det er vanskelig syns jeg. 

Det handler om å tørre å la seg elske …  

 

God natt fra Honningsvåg ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
      1. Helt enig. Var litt skeptisk i starten, syns hun har løftet programmet hver gang … og ja, gleder meg til neste sesong. Hun er så ærlig og respektfull når hun på en litt barnlig måte spør sine gjester underveis. Lett forståelig, jo jeg liker det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg