Energiboost đŸ€˜đŸ»

 

Tirsdag morgen kl 10 tok vi av fra TromsÞ Lufthavn Langnes, med kurs for Oslo. En ren fornÞyelse Ä reise litt utpÄ dagen, fÄ lov Ä vÄkne og komme i vei uten Ä stresse. MÄ gjentas ved neste reise. Landet litt fÞr tiden i Oslo og tok toget til byen, som da altsÄ er Oslo pÄ de kanter.

Hotellet mitt, Comfort Hotel Grand Sentral er lokalisert pĂ„ Oslo S, sĂ„ fra toget til resepsjonen var det 5,5 minutter Ă„ gĂ„. Og det under tak đŸ„ł Rusla innom en butikk for Ă„ kjĂžpe med litt brus og noe Ă„ spise pĂ„ 
 Det var en helt grusom opplevelse i alt dette som skulle vĂŠre sĂ„ fint 
 JULEMARSIPAN er i butikken nĂ„! Det begynner Ă„ blir tidligere og tidligere markeringer av disse hĂžytidene vĂ„re 
 lurer pĂ„ om pĂ„skeharen og sommerĂžlet stĂ„r klart pĂ„ baksiden av denne reolen đŸ˜€

 

 

Rommet var enkelt og greit, uten at jeg ble imponert. Fikk litt fĂžlelsen av sjĂ„fĂžr rommet jeg har fĂ„tt noen ganger, bak og med utsikt til et tak 
 for all del, glasstak 
 som var grĂ„tt av tidens tann. Hotellet ligger i de gamle lokalene til NSB, og det var tatt vare pĂ„ mange morsomme detaljer i hotellet. Stort sett greit hotell med tilgang til “nesten” alle fasiliteter ogsĂ„ med rullestol. Matsalen hadde en hĂžydeforskjell, et trinn opp (20 cm hĂžyt) mellom bordene i spisesalen og disken med maten.. Det vil si at for Ă„ komme seg til bordet etter Ă„ hente mat, mĂ„ en rullestol ut i hallen og inn bakveien. Det var dumt tenker jeg. Skal aldeles teste hotellet med rullestol ved en senere anledning, for hotellet plassering er helt perfekt, midt i senter for neste all offentlig transport 
 og Karl Johan rett i “nesa”. 

 

 

Jeg ruslet ut en tur i byen og har funnet ut at jeg er nok byjente, men Oslo blir for mye by. Det er noe med Ă„ bo utenfor, og ha mulighet til fĂ„ “fred” og luft rundt meg. Det er greit Ă„ vĂŠre pĂ„ besĂžk, og enda bedre Ă„ takke pent for meg og love Ă„ komme snart tilbake. Ta en liten titt pĂ„ bilde pĂ„ toppen av innlegget 
 det er utsikten fra min lille hule og 10 min kjĂžretur fra sentrum. 

 

 

MÄlet for turen var konsert, hotellet var en nÞdvendighet og en erfaring rikere. Jeg ventet akkurat passe lenge fÞr jeg tasset bort til Oslo Spektrum og date med Within Temptation. NÄr jeg kom var oppvarmingsbandet i gang og snakk om herlig band. ANNISOKAY, et tyskt band som det virkelig smalt av. GÞy med nye og up coming band, og jeg tror jeg mÄ hÞre mer pÄ disse. Skulle forundre meg lite om de plutselig dukker opp igjen pÄ en sene her til lands. 

Kl 21 braket det lĂžs med hoved attraksjonen og de holdt det gĂ„ende til 22.30 uten pause. Det var en god blanding av nytt og litt gammelt og selvfĂžlgelig signaturlĂ„t, med allsang sĂ„ det ranglet i veggene. Jeg sĂ„ Within Temptation pĂ„ Tons of Rock, og fĂžr det pĂ„ Sentrum Sene i Oslo. Det var et stor og stĂždig band pĂ„ senen, med et fargerikt og rĂžykfylt show pĂ„ senen. De sa det ogsĂ„, at dette var skikkelig gĂžy og mimret litt over akkurat skifte av sene og stĂžrrelsen. Dette var helt klart noe som skal gjentas, sĂ„ snart det lar seg gjĂžre. Stod litt pĂ„ siden av sener sĂ„ det blir bare noen fĂ„ bilder, og filmsnutter 
 men sĂ„ var jeg der for Ă„ oppleve og fĂ„ med det som skjedde pĂ„ senen. Har i grunnene vĂŠrt alt for ivrig med kamera, og se konserten etterpĂ„ 
 Nei, fĂ„r vĂŠre med Ă„ kauke og synge, oppleve uten linse, det er derfor jeg reiser pĂ„ langs av landet i grunnen. Jeg har lagt ut noe film klipp HER om du bli hĂžre litt. 

 

 

PĂ„ min lille spasertur fra Spektrum tilbake til hotellet mĂ„tte jeg stoppe opp litt Ă„ beundre denne vakre skapingen pĂ„ en vegg bak glass og rammer. Et riktig sĂ„ fint bilde av denne bydelen og den vakre ugla som passer pĂ„ i natten 🩉

 

 

Jeg har hatt en riktig fin tur, sjekket ut et hotell, herlig konsert og fĂ„tt en skikkelig energi boost. Da er jeg klar for nye oppgaver og den fĂžrste er den TV benken som stĂ„r i eske pĂ„ stuegulvet 
 

 

Ha en god natt ❀


 vi hþrs 


 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg