En mektig fin opplevelse.

Etter at jeg kom tilbake til Tromsø har jeg bodd på et leilighetshotell som heter TotalApartments. Det ligger i Storgata og jeg var en smule bekymret for bråk … ettersom det er flere utesteder som er lokalisert her. Feil, det gikk helt fint. Mulig jeg var stuptrøtt og sliten eller det var ganske enkelt stille nok for meg. Nå er jeg at typen som sover med vinduet åpent og gardiner er fraværende, selv nå når det er lyst hele døgnet. Er jeg trøtt, så sover jeg. 

 

 

Jeg har tidligere bodd her og valgte derfor dette igjen. Vet at det er lov med hund, og det er fine rom med alt jeg trenger for å lage mat OG vaske klær. Ja, alle rom har egen vaskemaskin på badet. Det hører til sjeldenhetene tenker jeg. 

Denne gangen oppstod det et lite problem. Det er komfyrvakt på koketoppen, og den hadde funnet det helt greit å slutte virke. Nå var dette på lørdag ettermiddag og jeg kan forstå at det er langt mellom «vaktmestere» på jobb. Det var noen innom her når Kenis og jeg var på tur, så jeg frokosten i går ble speilegg. Det var når middagen skulle lages at problemet oppstod. Null reaksjon på komfyrvakt eller koketoppen. Stekovnene virket. Jeg ringte damen som var veldig lei seg og beklaget at ingen kunne komme akkurat da. Nå var jeg egentlig mett .. så middagen kunne godt vente til i dag. Og i dag kom mannen, fikset og gikk … så nå blir det middag. 

Det er et veldig godt tilbud dersom du er i Tromsø og liker å fikse litt mat selv. Topp utstyrte rom, god seng .. .når jeg får lov å låne den … og jeg tror dette er helt nyrestaurert. Nesten ingen støy fra vinduene … ja når de er igjen 😆 Med en slik leilighet kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å bo midt nede i byen … eller tja … det er en tanke tungvint meg lufting … skulle kunne klare det og ja. 

I dag har jeg fått leilighet og snart kommet meg i hus … men det tar vi i mogen tenker jeg. 

God natt ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg