En ganske enkel helg ganske enkelt.

 

Har jeg rett til å lire av meg «dritt» akkurat som det passer meg. Joda, ytringsfriheten gir meg rett til det. Jeg null problem med det … og det kan føre til gode diskusjoner og læring, så langt er jeg helt enig i ytringsfriheten og «si hva du vil» … ja og så kommer MEN … når noen rett og slett kaster dritt på identifiserbare personer og er anonym, blir jeg sur. Og det var tilfellet på en FB side jeg er medlem av. Heldigvis var det flere som reagerte på dette innlegget og det var mange kommentarer jeg sier meg helt enig i. Mitt lille mantra er at jeg skal være hyggelig selv nå det er negativ omtale … og skulle jeg nå bare ha eder og galle å komme med er det like greit å skrivere, la det ligge til “i morgen” og sende dersom jeg fortsatt er enig med meg selv. 

Yess, det nye regntøyet virker. Har gått med det både regn og oppholde. Puttet på en tynn ullgenser og tynn stillongs under, gikk ganske travelt og kom hjem helt tørr. Var spent på om det ville bli “klamt” ettersom det er så tett som det er, men det funker helt perfekt. RevolutionRace har stor utvalg både i modeller og bruksområder … og de har en overkommelig pris på klærne. 

 

 

Kledd og klar for tur … helt ned på butikken en tur. Litt nødvendig innkjøp til middagen måtte til. Søndagsåpen er av og til helt greit. 

Helga vår har bestått av litt småturer rundt om … og det ble slik. 

 

 

 

GOD NYTT 💥

I dag fikk jeg den helt klart beste beskjeden jeg har fått på leeeeeenge. Det var en lang og kaotisk vei å komme fra søknad til vurderings prøven og tilbakelevering av alfabetet på førerkortet. Så måtte jeg som alle andre også ha i orden YSK (Yrkes sjåfør kompetanase) for frakt av gods og eller person. Spent ringte jeg vegvesenet i dag og … he he … måtte vente i kø. Det er en utrolig nervepirrende sak å sitte i kø på telefon. ” … dersom du ønsker at vi ringer tilbake …” ja takk. Så vente på at tlf skal ringe … er det lyd på … ja … ring ring … jo nå skal du høre damen … Jeg trenger kun etterutdanning? YESS 💃🏻 og halleluja 🥳 … damen i andre enden lo hjertelig etter mitt utbrudd. Tenke seg at jeg skal ha lykken på min side. Nå er det bare et lite kurs og jeg er klar for landeveien 🚌🚚 brum brum.

Ha en riktig fin kveld og god natt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. Flotte bilder hos deg 🙂 Ja ytringsfriheten lenge leve! Men man trenger ikke tråkke på andre – og heller ikke være anonym. Man får stå for det man sier da 🙂 Lykke til med kurs!

      1. Da er jeg ikke helt ute da 😉 Det er greit å si det meste, så lenge det er med respekt og at man står for det.
        Får svar på kurs i morgen … weeee … spennende. God natt og sov godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg