En deilig dag med ingenting

Fri i dag. Vi stod opp veldig sakte i dag. Fikk oss litt mat, og ruslet en tur. Har fått tid til å rydde bilen, det var så veldig på tide.

Det var aldeles vidunderlig å bare sitte ute på trappa i solveggen. Kjenner at det er vår i lufta, herlig. Ble tid til Kanelsnurr i dag og nå har jeg vondt i maven … au. 

 

 

I kveld tok vi en liten runde før vi satte oss i bilen og kjørte til Nordvågen. Det er ca 4 km til Nordvågen og det ligger i enden av Nordkappveien som går gjennom Honningsvåg forbi der jeg bor. 

I Nordvågen er det største fiskeværet på Nordkapp og det bodde (pr 2023) 392 personer. De aller fleste jobber i fiskeindustrien, og noen jobber også i Honningsvåg. En lite perle ute i havgapet. 

 

I morgen er det tur til Hammerfest igen, god natt. 

Sov godt ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg