Du har utrolig fine hofter … sa han.

Hvordan skal jeg nå reagere på en sånn kommentar? Smigret, glad, krenket, sint … eller fornærmet? Det er på en måte en litt vulgær ting å si tenker jeg. Flørtende? Sarkastisk? Eller informasjon? Ja, nettopp det var den kommentaren ment som. Etter bøy, tøy, strekk og knekk fikk jeg svaret jeg trengte. Det er ingenting i veien med hoftene … beina og forsåvidt ryggen, ingen overdrevet slitasje på knoklene. Fysioterapeuten min mener bestemt at jeg kan fortsette med turer. Smertene i beina, de der «stjerneskuddene» jeg opplever «kan» være muskulært, og har nok en forbindelse med MS. Altså, alt helt greit for en 60 åring å “plages” litt. Og når alt er bra … da er det bare – GÅ! oooooog …  jeg har fine hofter … så det så.

Jeg er en av de heldige som har valgt hjemmepåske og jobb. Er veldig usikkert hva som skjer med kjøring etter påske, dette kan bli spennende. Må ha noen gjøre så jeg får søke litt her og der etter alternativer.

 

 

I går hadde jeg en ny rute og fordi jeg er nevrotisk opptatt av å gjøre alt rett … hadde jeg en greit dårlig nattesøvn før gårsdagen. Men … hva tror du? Jo det gikk helt greit. Folk på og av som om jeg skulle gjort dette hele livet 😁

 

Jeg ble stående på Breivik fergeleie og vente på folk som kom med ferga, og med det sinnsykt fine været vi har måtte jeg ta turen utenfor bussen. Plutselig hørte jeg to skrålende i kor IRENE, hey it´s you!!! Ja, Irene er meg … men det kan være fler … så jeg snudde meg forsiktig som om det er slik en gjør i sola, på kaia i påventede av at ferge skal legge til 🤔 Der kom to av guidene fra Best Artic løpende mot meg, veivende i armene, skvalderet og lo 😂 Nå var de turister og skulle campe i telt. Litt hysterisk latter fra begge når jeg fortalte at det hadde vært -21 natt til i går, ca der de skulle campe.

Dagen i dag har vært rolig. En kjøring til flyplassen, så bare ut til Tromsø Lappland, henting på flyplassen, vaske bussen og vips så er det takk for i dag. På Tromsø Lappland begynner det også å gå mot slutten for denne sesongen, det tror jeg reinsdyrene også syns er helt greit 🥴

 

 

Lille trollet og jeg tok en kveldsrunde og det er nordlys … å som jeg savner de nordlysturene jeg var med på. Joda, det er mulig nå også, men det har blitt lite av sånne turer i det siste. Nå går aurora sesongen mot slutten og sola kommer til å ta over himmelen, noe jeg også gleder meg til. Men … må få litt mer nordlyskjøring neste sesong igjen. Det er noe helt magisk med sånne netter, bålkos, kaffe, hyggelig prat og elektrisk glede når nordlyset brer seg ut over himmelen … jo, det savner jeg veldig. 

 

Denne kvelden er gått over i “komme meg i seng for jeg skal tidlig opp i morgen” så nå får du ha 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs …

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. Det var en fengende eller “fangende” overskrift. 😁Bra hoftene var fine. Og godt å bare kunne dure på som man liker 🙂 Nordlyset er topp 🤩

      1. He he … ja takk, det var alt i alt en veldig god beskjed. Nå er nordlys sesongen slutt for denne gang, og jeg er “litt*” arbeidsledig, og det blir bare litt. Honningsvåg … here I come. Ny utfordring i vente 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg