… det er jo bare en hund …

Nei! For meg er hun så mye mer. Jeg leste et innlegg på en hunde side på FB, og hadde veldig lyst å dele denne. Nå er dette en lukket gruppe, så her blir det klipp og lim. Det er så utrolig godt skrevet og noe alle som skal skaffe seg hund, og spesielt førstegangs eiere, bør lese og tenke over. 

Jeg har fått lov å burke innlegget av forfatter. 

Innlegget er skrevet av Espen Mellquist. 

 

 

Vi hadde avtalt playdate med verdens beste Kelly 🥳 og når vi er her … bruker hun også være her … men i dag tok det tid. 

Det er så slitsom å vente …..

ENDELIG kom Kelly og tingene ble straks mye bedre. Godt å få løpe løs

Det er alt for fint vær til mer skriving nå … så jeg tar gode sko og legger ut på en tur i vårt nye miljø. Spennende 🥾🐾

 

Ha en solfyldt kveld ❤️

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg