Det blir litt skummelt …

Asså, jeg har noen veldig lange dager på jobb, og da bruker jeg ha pass til lille frøken fryd. Så, i slutten av forrige uke skulle hun være hos hundepass fra fredag til lørdag. Jeg skulle hente henne på ettermiddagen når jeg hadde fått sovet ut. De som hadde henne lurte på om de kanskje kunne «låne» henne til søndag … eller kanskje mandag. Ja, jo det er greit det. Og det var veldig greit. Jeg var helt ødelagt etter en litt lang natt til lørdag. Så, i dag skulle jeg til byen og hente henne. Sendte mld til hundepasser og avtalte at jeg skulle hente når jeg var ferdig på handlerunden. Bare litt etter jeg hadde dratt hjemmefra tikket mld inn … «vi kan kjøre henne hjem litt senere i kveld» er det ok? 

 

Det er neste blitt så jeg må spørre pent om jeg kan «låne» bikkja mi 🥴 He he he …  det blir nesten litt «feil», men på en veldig god måte. Jeg er utrolig heldig og har folk som hjelper meg når det blir lange vakter. Når jeg ringer rekker jeg bare si at jeg trenger litt hjelp … så blir jeg avbrutt: «Jepp, vi tar henne» Da er det plutselig lett å være buss sjåfør med både korte og lange turer. 

 

 

Vi har fått oss en kveldstur og sier god natt nå. Sliten begge to, og en ny dag venter like rundt hjørnet. 

 

Sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. heheehe ja av og til blir det litt slik…. kan jeg få låne hunden min litt…. Godt du har mennesker som kan passe når du trenger det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg