Det begynner å ligne noe nå …

Ut på tur aldri sur. Jobben i dag var helt grei. Tørre fine veier stort sett hele veien. Vinden var ganske heftig i kastene, uten at det var problematisk. Det skal bli godt når sesongen starter, komme i gang med full fart og stormende jubel. Når det er sakt, så er det helt greit å starte litt langsom og pent. I dag kom jeg meg ut å fikk et liten titt på globen. Nå vil det helt klart by seg flere muligheter til det, og fordi det blåste ble turen ut svært kort og rett utenfor døra. Jepp, har vært utenfor i alle fall. 

 

 

På turen i går fikk vi litt trøbbel med bussen, så den står i dag. Håper de får fikset den så den er i gang igjen i morgen. Noen med en diger buss som står stille når den skulle vært på veien full av folk. Det ordner seg på et vis er jeg trygg på. 

 

Det som har «veldig» ordnet seg i dag er at komfyr, kjøl/frys OG vaskemaskin ble levert. Jeg var helt uvitende om at det gøy å se en vaskemaskin vaske klær … ja eller … i ca 2 min var det gøy å se på. Men asså, rene klær på snora … lykken er vaskemaskin 🥴 

 

 

Ha en riktig god natt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg