Dagen før dagen 🥳

Torsdag og fri … i natt var jeg veldig sent oppe til meg å være … sov helt til kl 09.30. Det er helt på sin plass når jeg klarte å surre rundt til kl var langt over tre i natt 🥴 Fri som sakt og det er pakking og fylle bilen. I morgen kl 12.00 skal kontrakt skrives, nøkkel overleveres og jeg flytter inn. Jeg skal se leiligheten i morgen, for første gang og håper den er så bra som jeg ønsker meg. I alle fall, gleder meg vanvittig til å flytte nå. Større og nærmere byen, det blir veldig bra. Når det er sakt må jeg også si at jeg har hatt det helt fantastisk her i Bergvollvegen, og hadde det vært litt større skulle jeg klart reisa til byen. Jeg har noe slik som sort belte i pendling etter å ha bodd på Hadeland og jobbet i Oslo (9 mil en vei) i over 8 år. Det er helt fantastiske folk jeg leier av og jeg komme til å savne freden her ute. Bilen er som sakt fylt, noe står hos far og noe står i leid lokale, nå skal jeg samle meg til et rike. Skulle du være i Tromsø og trenge et sted å krype inn, har jeg plass og tid til deg. Velkommen 🍀 Det er mye å se og oppleve her, og jeg viser deg gjerne. 

Måtte bryta av sjauingen hjemme, samarbeidsmøte på jobben i dag, med guider og sjåfører. Målet var å bli kjent og finne gode arbeidsrutiner. Jeg opplever at vi blir ivaretatt på en god måtte i en bedrift som er i ferd med å bli en av de store aktørene på nordlys kjøring. I nært samarbeid med Northern Norway Travel er det blitt satt sammen et godt team av guider og sjåfører som går inn i en travel tid. Nå får vi satse på at alle trår til for å få et godt sted å jobbe. Og som sjefen for guidene sa: “suksess er ikke bare for bedriften, det er for alle – ansatte, kunder og fremtidige kunder” 🤗 Gleder meg til denne sesongen og mange fine turer. Dette blir gøy  

Ser for meg en travel helg nå. Skal kjøre to kvelder, flyttet inn og vaske ut … få tingene inn er overkommelig, komme i orden tar jeg etterhvert, vaske ut er også helt greit, liten og kompakt leilighet som er greit å gjøre ren. Så er det jobb og vi satser vi på skyfri himmel og stor aktivitet på sola, da blir turene perfekt.

Ha en fortsatt fin kveld og god natt ❤️

… vi hørs …

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg