Æ får en form for allergisk reaksjon når æ MÅ lese bøker på data. Det er bare en ting jeg misliker mer en italiensk og franske og det er nynorsk … sorry, men det er nå bare en gang sånn. I disse dager jobber jeg iherdig med å komme gjennom lesestoff til fagbrev i Transport og logistikk, har vært land og strand rundt for å fine pensumbok – ingen har den på bokmål, har spurt på forskjellige grupper på FB om noen har en å selge – ingen selger 🤔 må være en svært nyttig bok i etterkant av prøva også har jeg forstått 🥳 SÅ, beskjed fra jobben. De har bestilt bøker og fått inn nå, kom å lån. Tok trappa i tre steg, røska med boka og full fart på jobb. Glemte den i bilen … et par dager, og i dag kjente jeg nå begynner det kanskje å bli på tide å ta med boka opp for å starte lesing. Så gjort … den HE🤬S boka e på nynorsk! Jeg har som sakt prøvd å finne den på bokmål og det finnes på nett som ebok … ja så sitter jeg her det å leser ebok på data 🥴 og kjenner allergien romstere i meg. Skal nok få det til, for neimen om jeg åpner den nynorsk greia igjen 😂
Da her jeg fått fruta litt og kjenner meg nye bedre.
Her er noe bilder fra byen min i dag. En ganske vanlig søndag utenfor turistsesongene i vidunderlig vårvær 🫶🏻
RÅDHUSET i byen 🤔
DEN GAMLE RÅDSTUA 🥰 vakker
Ønsker det en fredelig søndag kveld ❤️
… vi hørs …










