Åpen dag på NAF øvingsbane.

Har jobbet helt enormt i dag … 4 timer med full rulle. Blir helt kjørt av sånn slit 😁 Huff, nei nå må jeg la være å klage. Har det jo bort i mot perfekt. Å kjenne at jeg har lyst å jobbe mer, er et luksusproblem. Det betyr at formen er på et godt og stabilt sted. Har hatt litt trøbbel med nattesøvn så dagene har vært litt kaotisk … dr mannen min anbefalte brusetablett som er slimløsende … og vips så har jeg begynt å sove om natta. Morsom aktivitet det der nattesøvn – greiene 😆 

 

 

5 biler på banen i dag 👍🏻 det gir kjempefine forhold for læring. Det er alltid gøy å være på banen og det gjør ofte underverker i læring sammenheng. Det skjer alltid noe med eleven etter at vi har frest rundt å “vært litt bajas” 🥴 NAF skal ha “åpen dag” på sine anlegg denne høsten, og alle kan delta med sin bil … ja den må være registrert og godkjent for å kjøre på vei 🤪 Det er tillatte for ungdom fra 16 år med gyldig øvingskjøring bevis og fører som kan øvelseskjøre med ungdommen. Dette må jo være knallbra nå som vi går en glatt sesong i møte. Har du lyst og tid, så dra. Det er alltid nyttig å friske opp på en bane, og det er gratis for alle. Sjekk på Naf.no hvor din nærmeste bane er, og når de skal ha åpen dag.

 

 

Endelig 🥳 Fårikål til middag. I går startet jeg litt sent med maten, ble avbrutt av hundetrening, så gikk strømmen når jeg skulle sette in innspurten og koke poteter … men NÅ … har jeg fått i meg en alt for stor posisjon fårikål og kommer kanskje ut av stolen etter 21 nyhetene … Å det er så slitsom med sånn arbeidsdag og sånn kraftig kost etterpå 🥴 

 

 

Det blir en stille ettermiddag med beina høyt og Lothepus i fanget. Lade opp til en tur med frøkna mi i kveldingen. Når ullgenseren blir for varm å ha i fanget …da blir det tur  🥾 🐾  … ååååååh … jeg er så mett 🥴

 

 

Ha en fortsatt fin onsdag og god middag ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg