Andre dag i rockens verden 2023

Den helt store musikk dagen, den jeg ventet på var i går. Spent og litt utålmodig gikk dagen «litt» sent. Joda, skjedde en hel masse på senene som var knallbra … så dagen ruslet smått om senn.
Startet med en ung fyr fra Trøndelag – Storm. Det er et uskrevet blad musikk som er up a coming. Blir spennnende å følge denne stemmen 🤘🏻

Neste stopp var hovedscenen og en god time med HALESTORM. Det er, tror jeg den beste «nye» bandopplevelsen for meg denne gang. Hun har en mektig stemme og en voldsom energi i opptreden. Herlig 🤘🏻

Så var det POWERWOLF som laget kiv fra hovedscenen, helt innafor det og 🤘🏻

Denne sier vel alt tenker jeg

Synd, hadde litt dårlig tid så jeg rakk bare overskriften … ser at paragraf er: Blir itj fæst uten skinnvæst … ok, da er standarden satt 💃🏻

Den store nedturen denne gang var at Nightwish meldte avbud og inn kom Madrugada. Joda, flinke folk og de gjorde det de kunne … men vi ble ca to sanger før vi returnerte til bilen. Sorry, det ble feil. 

VOLBEAT 🎤💃🏻🎸🍻 og det ble allsang over alle grenser 🎤 og det FOR EVIGT

Noen har tatt ansvar og tjoret steine så nå er vi sikret i all slags vær … godt å vite 👍🏻

En fin dag et blitt natt.

I dag står mye artig på programmet … så bar følg med 🤘🏻

Go frædda ♥️ 

… vi hørs …

 

 

 

2 kommentarer
    1. Artig. Kos deg på festival. Jeg bor rett ved sida av Ekegergsletta og har gratiskonserter på terrassen🤘😉og hører enda bedre på tur med hunden i skogen ved siden av😀

      1. Å du e vel heldig 🤘🏻 så gøy. Skal si fra når æ e i byen neste gang så tar vi en kaffe 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg