đŸ˜€ 
 hmf!


Jeg blir sÄ overrasket over mennesker og mÞtekultur.  

I dag var jeg pĂ„ fĂžrste dag av kurs der det var 18 mennesker samlet i samme rom. Å gĂ„ pĂ„ kurs er det i mitt hode noe nytt som skal lĂŠres. SĂ„ sitter det altsĂ„ noen som har vĂŠrt pĂ„ “dette kurset” sikkert 100 ganger 
 og kan alt som legges frem pĂ„ rams. De sitter Ă„ prater om alt annet, det gikk i flyturer, fotball og en masse annet piss , akkurat sĂ„ hĂžyt at noen hĂžrer litt. Dersom det er sĂ„ vanvittig viktig Ă„ snakke om, ville det vĂŠre naturlig Ă„ ta det hĂžyt, sĂ„ alle kan fĂ„ ta del i den viktige informasjonen. Hva er der med voksne folk? 

Kurset er et mÄ for meg. kjÞre- og hviletid er dagen min. NÄr jeg nÄ jobber som time sjÄfÞr og plutselig stÄr med to arbeidsgivere er det greit Ä kunne holde kontrollen. 

Apropos arbeidsgiver 
 hu hu 
 sĂ„ det var ledig stilling i en bedrift som kjĂžrer kun turbuss 
 mĂ„ vel legge inn en sĂžknad der tenker jeg. Har jo fĂ„tt beskjed om at sommeren er usikker i Bussring og ingen kan love noe som helst. Da tar jeg ansvar og finner meg noe annet. De kan fort fĂ„ behov for meg til hĂžsten igjen, sĂ„ fĂ„r jeg bare gjĂžren en sykt bra jobb, som kvalifiserer til fast ansettelse etterhvert. Dette blir spennende. 

Jeg fĂ„r kanskje rusle bort til syforeningen i mĂžtelokalet igjen.Vi skal ha siste Ăžkta nĂ„, sĂ„ fĂ„r vi se hva det fĂžrer med av unyttig info fra kurs – krasjerne. 

I morgen kommer anmeldelse av hotellet 
 og det kan virke som jeg er inne i en negati steam 
 

Ha en strĂ„lende lĂžrdag ❀


 vi hþrs 


 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

4 kommentarer
    1. Jeg pleier Ä si ifra jeg da, be dem holde kjeft pÄ en forholdsvis hyggelig mÄte. Jeg takler ikke sÄnn kakling nÄr jeg skal hÞre etter pÄ noe. Det er rart med slike negative ting, de hoper seg opp i bulker og dukker opp nÄr en minst venter dem.

      1. Ja der var ogsĂ„ intensjonen min 
 og jeg prĂžvde 
 men gutta boys var litt for full av seg selv 
 sp der endre med at jeg rekte opp hĂ„nda, reiste meg Ă„ sa pĂ„ en ganske bestemt mĂ„te. «Kan ja fĂ„ be om aller hĂžgste tystnad? Jeg prĂžver Ă„ fĂ„ me det som blir undervist i» Jepp, der ble stille đŸ’ȘđŸ»

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg