Vi er nok blitt alt for spesialiserte er jeg redd.

Å hjelpe og trøste. 

Jeg er i den uheldige situasjon at jeg måtte ta kontrakt med Telia i dag. Først og fremst, trodde jeg hadde informert om at jeg hadde flyttet til selskapet og joda, det hadde jeg uten at det hjalp for mye. Damen i andre enden av tråden, sa at det minst en gang i mnd oppdaterers på navn og adresser i deres system direkte fra folkeregisteret. Ljug! Jeg flyttet fra Kristiansand i november 2020, og det ene stedet der adressen min er registeret stod nettopp Kristiansand adresse … tror det er juridisk eier var Kr.sand. Så på leveringsadressen stor det Alta, og derfra flyttet jeg i februar i år … og min adresse i folkeregistret ble endret når jeg flyttet fra Alta. 

Så hadde jeg noen spørsmål om abonnent og hva som lønner seg: skal jeg ha et “større” mobil abonnement og kutte ut mobilt bredbånd, skal jeg ha mobilt bredbånd eller trådløst bredbånd og mobil telefon … eller skal jeg ha et større mobilt bredbånd og beholde telefon abonnementet som det er i dag. Så trodde jeg at jeg skulle få svar med å ringe Telia som sakt. Joda, jeg fikk snakke med en dame på support … som dessverre manglet tilganger. Jeg ble satt over til en mobiltelefoni … som kun hadde tilgang til mobil, videre gikk veien til support for mobil … for så å bli satt over til bredbånd og TV som kunne hadde greie på bredbånd og TV … så altså, å få snakke med et mennesker som kan svar på mine spørsmål er komplett umulig. Og det fordi jeg er så komplisert og sprute spørsmål over to avdelinger … Det er riktig trasig, på grensen til irriterende å være i kontakt med kundeservice når det kun er et element de har kunnskap om. Er det bare meg som trenger mer en tjeneste og er jeg altså  komplisert at ingen kan hjelpe meg? Når pjokken på bredbånd ville sette meg til helpdesk måtte jeg takke pent og si at jeg må la Telia være helt for seg selv resten av kvelden og at jeg skal stålsette meg til å ringe igjen i morgen. 

Nå tar jeg med meg lykkepilla min, legger tlf på bordet og går en tur. Nei, nå lyver jeg, tlf på flight modus … må sikkert ta noe bilder på turen 🤭

God onsdagkveld ❤️

 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg