Tons of rock på sitt aller beste 👏🏻

 

VALENTOURETTES er bandet til Jokke som gikk så alt for tidlig bort. De har fortsatt i Jokke-ånd og er knallbra. Det var Valentourettes som åpnet ballet i går formiddag, deretter var det URIAH HEEP som stod for et herlig innslag. Rett fra SCREAM STAGE til Monlight stage for å høre Alex Rosen dra i gang med bandet sitt, GO GO GORILLA er tilbake. Greit, men på ingen måte revolusjonerende etter en aldri så lang pause. Mye bra gitarspill var det, og det svingte. 

Krona på verket satte JUDAS PRIEST med en forrykende forestilling. Makan til energi … respekt ✊🏻

 

I dag var jeg litt senere oppe på sletta, tok en liten rusletur i byen før turen gikk oppover. Seigmenn startet ballet uten meg. Helt greit. Umulig å få med alt og det er greit. 

 

Oslo City før alle kommer stormende inn. Utrolig behagelig

Det blir en folksom dag i byen i dag. Prideparaden er i anmarsj. 

 

Så, en av mine favoritter, ZZ TOPP  dro i gang i dag, litt ut på ettermiddagen.  Til slutt i kveld avsluttet Greta Van Fleet ballet. Dette er et helt ukjent band for meg og for å være ærlig gav de meg lite. 

 

Jeg vaset litt rundt og hørte flere andre band både i går og i dag blant andre Skynd, og Opeth spennende innslag. I dag la jeg øret mot Satyricon som jeg har hørt før og de er gøy å høre på.  

Honnør til alle som er involvert på en eller annen måte i dette arrangementet, for at vi som deltakere skal få en best mulig opplevelse, tusen takk 🙏🏻 #tonsofrock 

Nå er det siste kveld i Oslo byen, jeg skal hjem til lille-mi noe som skal bli sabla godt. Savner poten mi nå 🐾

Ha en god natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg