Tons Of Rock đŸ€˜đŸ»

 

Dag to er vel overstÄtt og det har vÊrt aldeles strÄlende. FÞrste dag ble kronet med Metallica og det kunne neppe vÊrt bedre etter min mening.

Denne festivalen hadde jeg bestemt meg for Ä bruke minimalt med tlf og opptak. SÄ det blir mest bare bilder og mine ord. Er liksom helt greit Ä se band med egne Þyne, det kameraet blir litt i veien av og til og opplevelsen blir pÄ ingen mÄte bedre av Ä se pÄ skjerm. Derfor tenke jeg at har du lyst Ä se filmsnutter fra mine opplevelser kan du sjekke det ut pÄ FB siden min GODESKO

 

KÞ pÄ Jernbanetorget for Ä bytte billett til bÄnd, men jammen gikk det fort Ä komme frem. Bruket ca 10 minutter fra jeg stille meg i kÞ til jeg var klar for Ekebergsletta. 

 

Klart for festival đŸ€˜đŸ»

 

METALLICA, finalen fÞrste kveld. En helt fantastisk Äpning pÄ et 10 Ärs jubileum. 

 

Dag to og en ny strÄlende dag. 

Lille gutten til mamma tok turen til storbyen for Ä spis lunsj. Godt Ä se han igjen. Noen ganger kjenner jeg at det er «litt» langt fra TromsÞ til Jaren der han bor. En god bamseklem og vi sees snart igjen er bittelita av det som skal til for Ä roe mammahjertet. 

 

OSLO ESS var fÞrste innslag, en glede Ä hÞre pÄ. 

 

I natt har det vĂŠrt et forrykende uvĂŠr over Oslo og jeg tenker pĂ„ et vennepar av meg som ligger i telt 
 hĂ„per det har gĂ„tt greit. Regnet har gitt seg, frokosten er inntatt, jeg har litt tid til shopping i tigerstaden fĂžr det braker lĂžs igjen. Gleder meg til Ă„ se en av min ungdoms helter URIAH HEEP, GO GO GORILLA og til slutt i kveld JUDAS PRIEST i tillegg til flere spennende. Dette blir en forrykende ettermiddag og kveld 
 igjen đŸ€˜đŸ»Ă† GLÆDE MÆ đŸŽžđŸŽ€đŸ’ƒđŸ»

 

Ha nĂ„ en knallfin fredag der du er ❀

 


 vi hþrs 
 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

 

6 kommentarer
      1. Det var alsĂ„ sĂ„ gĂžy đŸ‘đŸ» sĂ„ nĂ„ sitter jeg klar ved dataen for fĂ„ tak i billett til neste Ă„r đŸ’ƒđŸ»

    1. SĂ„ bra. Fint at du koser deg pĂ„ festival. MĂ„ nesten kommentere, for sjĂžl om jeg ikke er innafor gjerdet pĂ„ TOR hĂžrer jeg musikken. Jeg bor nemlig like i nĂŠrheten. Helt greit, sjĂžl om lyden fra 2 scener samtidig kan vĂŠre litt stĂžyete, men slik er det helt sikkert ikke inne pĂ„ omrĂ„det. Jeg bor pĂ„ andre siden av skogen. Sitter pĂ„ terrassen min og gĂ„r tur i skogen rett ved sletta. HĂžrte Metallica-konserten godt pĂ„ onsdag og TOOL i gĂ„r kveld. FintđŸ€˜Fortsatt god festivalopplevelseđŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž

      1. men sĂ„ praktisk Ă„ ha det like ved heimen … ja om du nĂ„ liker musikken. SĂ„ hĂ„per jeg du fikk med det Judas Priest … assĂ„ for en fyr. Neste Ă„r hĂ„per jeg Ă„ bo pĂ„ campen, i Ă„r var det hotell i byen og det er litt upraktisk. SĂ„, krysser fingrene for at jeg fĂ„r bĂ„de billett og camping pĂ„ Ekeberg đŸ€žđŸ»

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg