tirsdagen bare gled ut i god natt đŸ« 

Ja det ble en akkurat passe ettermiddag pÄ Fagereng. Ryddet bilen og hadde en overhengende plan om Ä vaske 
 hvorfor gjÞre i dag det som kan utsettes til i morgen 
 sÄ jeg forsÞker meg igjen med bilvask etter jobb i dag.

Vi var ute Ă„ ruslet noen smĂ„turer i gĂ„r ettermiddag, Kensi er litt ugrei i maven sin igjen. Spiser lite, men drikker og er som vanlig i full fart nĂ„r vi er ute. Kan vĂŠre varmen som “tar henne” litt igjen, eller kanskje “etterheng” etter lĂžpetiden som nettop er slutt. Passe pĂ„ lille rusket mitt Â đŸŸ ❀

NÄ er det en liten tur pÄ jobb, en time og levere timeliste 
 sÄ er det ferie og enda latere dager.

Ha en deilig onsdag ❀


 vi hþre 
  

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene pÄ Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg