Takknemlig for 2 herlige år på Nordlys Trafikkenter as.

SISTE FREDAG I JANUAR.

Tidlig opp, rydde sammen alt som skal på gjenvinningen, pakke resten og gjøre klart for avreise. Jeg har lært meg et nytt ord … å huff som det treffer … hva betyr det? … 🤭

Prokrastinering er en ufornuftig eller «irrasjonell» form for utsettelse. Prokrastinering kan angå planlegging og beslutninger, handlinger, og/eller det å bli ferdig som planlagt. (hentet på nett)

Å joda, jeg blir stort sett ferdig med det jeg skal … om så bare akkurat i tide 🥴 og jeg er ganske god på å planlegg og vite hva jeg skal gjøre … det er bare det at jeg av og til … nei alt for ofte “glemmer” å sett oppstart av oppgavene. Så blir det altså utsatt “litt” for lenge og det blir travelt”. MÅ bare gjøre noe med den greia der … en annen dag. Har hørt at det som kan utsettes til i morgen kan også utsetter til i overmorgen.

Etter planlagte oppgaver var det lunsj på Nordlys Trafikksenter, levere nøkler og tasse ned trappa. Rart og helt greit. Ingen sure miner, alt er avsluttet på en god og riktig måte. Da er det liksom greit å gå videre. Jeg har hatt en herlig tid i denne jobben med disse folka, og vil helt klart komme til å savne det meste.

TAKK FOR MEG 🚗

Nå er tiden kommet for å gå et skritt videre og det blir i Tromsø. Snakket med ny arbeidsgiver i dag og vi skal møtes til uka. Spennende å se hvor dette fører hen.

En annen grunn til den gode avslutningen er de fine dagene jeg har fått dele med herlig jenter. Vi har vært på tur, opplevd og laget gode minner til minneboka, spist god mat og hatt gode samtaler.

 

MANDAG KVELD

Så er jeg kommet til Tromsø. Pakke ned og vasking er historie, nå er det pakke ut igjen. Sånne flytting er i grunnen ganske nyttig av og til … jeg må altså få lov å anbefale litt lenger intervall en 2 år … eller mulig det er lurt for nå var det ganske mye letter å samle trådene å få de i esker. Denne gangen var jeg faktisk så strukturert at jeg klarer å få samlet i esker som “skal pakkes ut” og “skal lagers”, jammen ble det et par esker med lever på miabutikker og litt kast. Strålende fornøyd med innsatser min denne gangen. Nå MÅ det blir Tromsø leeeeeeenge, det er tungt å flytte. Takk og lov for at jeg har fri i dag og morgen, så kan jeg pakke ut litt sakte og enda ha tid til “slappe” av.

Kensi har fått seg et par gode og interessante turer i dag. Først ut å leke litt med nabohunden, en husky som elsker valper. Litt senere i dag tok vi turen ned til byen. Vi har jo gått litt i Alta sentrum, som har gått helt greit. Tenkte at det er på tide med litt mer utfordrende miljø slik at hun kan bli vant med det også. Du skulle bare vist hvor mye det er forholde seg til i en by … folk … massssse flok, kråker, måker og andre hunder … og et TROLL … asså, kan du tenke det å sette et troll midt gata … “ække det fali de?” På tur med lille frøken fryd er alltid full av overraskelser.

 

 

Dagen lille innlegg tar slutt akkurat nå … må ta de siste eskene 🥴

… vi hørs …

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg