Skal, skal ik … kanskje …

 

Måtte bare … har tenkt mye på om jeg orker å delta med Kensi på hundeutstillinger mer. Og kommet til at jeg må vel prøve et par ganger til, hun er vakker og har et nydelig uttrykk. Er akkurat passe stor, så når peisen er på plass og handler (JEG) har fått litt mer trening bør det kanskje være mulig å få til resultater. Når det er sakt så har hun svært gode resultat i valpeklassen … så … jeg må ut å kjøpe meg lyse klær og øve mer … så blir det nok en utstilling eller to til tenker jeg. Hun skal gjennom litt forskjellige tester fremover nå, bla røntgen nå hun er ca 18 mnd og er det gode resulter der tenker jeg det er viktig med resultat både i eksteriør og aktivitet. For å kunne stille på brukshund tror jeg vi skal se hvordan hun takler spor. Det må være optimalt tenker jeg, for en aktiv Chodsky pes dame som konstant går med nesen ned. Blir litt spennende fremover nå … komme i gang med spor og øve handling for utstilling.

 

 

Etter en litt regntung dag, tok nedbøren en pause og det ble tur på lille frøken fryd og meg. Vi øver stadig på møte situasjoner med andre hunder og i kveld var det mange ute. Det gikk overraskende bra, tror alle hunden på utstillingen har hjulpet litt. Nå er det bare å holde det gående med masse øving. Lurer på om de andre hundeeierne hadde samme tanker som meg, vente til opphold 😁 Det ble drøye to timer og snaue 8 km på oss, og turen i dag gikk rundt Prestvannet. Nydelig å gå nå, akkurt passe varmt og vindstille. Oppdaget på turen hjem at nå må jeg finne frem refleksvest når jeg går så sent … hmmm … det går mot … nei det er høst. Torsdag kveld er det rødt nordlys varsel, så dersom det er opphold kan det være at nordlys sesongen starter for min del. Spennende 🥳 

 

Nå tar jeg kvelden 😴 God natt ❤️ 

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg