På tur i en grønn liten knott …

Å dra på kurs med en liten tanke forkjølelse er i grunnen dumt, og noe av det minst gjennomtenkte jeg har gjort på en stund. Tett i alle utganger i hodet, hoste som raller i kroppen og høres ut som en gammel fisker, en stemme som høres ut som den ha vært gjennom 10 fete sigarer, dertil hørende Wiskey og allsang for full hals … Joda, helga har vært helt topp. Syklubben fra i lørdag var “litt roligere” på søndag og hva det skyldes er jeg veldig sikker på … og noe jeg glatt unnlater å kommentere. Selv var jeg med på middagen etter årsmøtet lørdags kveld, og krasjet i køya kl 21.30 – god natt. Våknet kl 07.00 …  akkurat like tett som når jeg sovnet kvelden i forveien. Pokker, da skulle jeg bare vært med på festen på lørdag …nott! Var så tidlig opp på søndag morgen at jeg nesten måtte hjelpe personalet å få ut frokosten. Jeg hadde tid til å pakke ferdig, sjekke ut og gå en tur før kurset startet søndag.

Hotellet ja … Fjordgaarden Hotell er et greit hotell som ligger helt nede ved vannet. Ingen av rommene har utsikt til sjøen og det er litt dumt. Selve hotellet bærer preg av å være brukt og mangler litt vedlikehold. Helt greit og ok rom, men som nevnte det mangler litt her og der. Jeg er usikker, men tror det er lite belegg på denne tiden så resepsjonen var stengt på nattestid ble det fortalt. Det står også i reklamen som hotellet har at 95 av 160 rom er nylig pusset opp … da tenker jeg mitt var et av de andre 65 …. Når det er sakt, senga var helt perfekt og jeg sov veldig godt.

For min del var det lite tid til å kikke rundt i byen, men jeg fikk meg en rusletur langs sjøen på søndag morgen, og det var aldeles strålene med sol og god temperatur.  

 

Turen hjem gikk fra Mo i Rana til Bode, kort stopp der før vi lettet og satte nesa mot Tromsø via Stokkmarknes. En fornøyelig tur med Widerøe blant fjor og fjell på veien hjem. 


Dagen startet ganske tidlig i dag. Opp ut på tur med lille frøken fryd. Det er godt å gå nå tempraturmesseig … føret derimot er grusomt. Motstand som i en sanddyne og helt umulig gå på … nesten … meeen vi fikk oss tur 🥾🐾

Skal jobbe sent i dag, de var i manko på folk og lurte på om jeg kunne ta en tur ekstra. Det er nå helt greit å gjøre dette av og til, men det blir for lange dager ut av sånn “mor gohjerta” svar, så jeg skal unngå det i fremtiden … tror jeg 🤭 

 

Ha en fortsatt fin kveld og god natt ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

https://youtu.be/Ww1XotGIGgs?si=E9-YK3JuspHBbRIH

1 kommentar
    1. No må du ikke glemme deg sjøl oppi alt 😊
      Det går an å si nei , sei ho som har brukt hele livet på å lære si nei 🤣
      God bedring Irene 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg