Nyter guttungen, familien og venner i fantastisk vær 🥰

En deilig natt søvn og jeg sover utrolig godt i bilen, alt klart for en strålende dag. Om det er selve senga jeg usikker på … men for all del den er helt grei. Tror kanskje det er mer «hele greia». Ute på tur, det skjer noe hele tiden og med viten om det er ingenting å stresse opp etter på morran, det det bare å legge kroppen i en «dvale lignende» tilstand og bare slappe helt av. Helt fantastisk. Er

 

Ut av «hiet» og sola skinner fra blå himmel. Tur, må ut på tur. Avtalte med Julia, en venninne fra ca 100 år tilbake (jada jeg vet å ta i litt) at vi skulle labbe en tur. Det er blitt mange gode samtaler mens beina bare labbet i vei.

Så var det full fart for å hente nyinnkjøpt popup telt til bilen. Sabla stor greie, men det ordner seg etterhvert det og … har jeg troen på 🥴

 

Med telt på plass føyk jeg innom ei venninne til, og igjen opplever jeg at det er lett å komme på besøk … og praten går som om vi var sammen i går. 

Venner som disse gode, sier aldri «nå er det lenge siden jeg hørte fra deg» eller «nå må vi holde kontakten» når vi tar farvel. De tar i mot med åpne armer og velger å lytte. De eller skal jeg si vi koser oss her og nå, vet at det er usikkert når vi sees igjen og det er greit. Det er venner det ❤️ Tusen takk for at dere har rom til meg i hjerte deres 🫶🏻

I ettermiddag kom Kristian ned til båthavna i vika (Røykenvik) etter jobb. Bål, kaffe og grillpølser … det blir umulig bedre en dette.

Å bo så langt unna er en utfordring, men vi får det til og koser oss når vi har tid sammen.

 

God natt og sov godt ❤️

 

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg