Når er det på tide å si fra?

Jeg har sendt henvendelse til en bedrift for en god lang tid siden. Det står ingenting om at de svarer innen noen bestemt tid, så jeg har vel ingen grunn til å vente på noe. En mellomstor bedrift, med respekt for seg selv og kunder burde vel svare … si noe om svartid er vel lov å forvente. Så lurer jeg litt på, skal jeg ta kontakt å høre om det har noen spesielt behandlingstid? Kjenner at det sitter langt inne, for jeg kan jo bare finne tjenesten et annet sted. Har fått gode tilbakemeldinger på akkurat denne bedriften og har … hadde lyst å bruke tjenesten deres. Nå vil dessverre min omtale bli mindre positiv, med den behandlingen jeg opplever. Det er ingen livstruende situasjon for meg, så kanskje lar jeg det bare være. Skal nok få orden på greien uten denne bedriften. 

 

Si fra del II

 

Nå skal det sies fra med tyngde i ordene, her skal det kurses og oppdateres. Tillitsvalg – kurs del 1, så her blir det orden i sakene. Fellesforbundet arrangerer kurs, som var så fult at det måtte deles på to rom. Det er gøy at så mange vil være med i forenings arbeid. To og en halv dag igjen, så får vi se om det blir folk av oss på torsdag ettermiddag 😀

 

Si fra del III … siden jeg er så godt i gang med å si fra. Jeg har ryddet litt i FB min. Noen ganger er det greit å ta en liten rengjøring i vennelista. Blitt litt mange som jeg har lite kontakt med, og tenker at det er greit om det avsluttes. Det kommer stadig oppdateringer og jeg er vel en av de som kommer med tull, tøys og vrøvl alt for ofte. Jeg er neppe den flinkeste til å like og kommentere, både fordi jeg kjenner litt på at jeg har lite å si, men også at jeg aldri ser reaksjon fra perifere “venner”. Så tenker jeg at dersom noe av tidligere venner savner meg, tar de kontakt, Det jeg håper mest av alt er at de kanskje sender sms eller ringer. Det hadde vært hyggelig 🍀 

 

I avdelingen si fra del IV skal jeg bare si en ting til 😉

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs …

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

🤘🏻 … JO! en ting til, første bandet til Tons of Rock 2025 er sluppet, VI GLEDES 👏🏻

 

2 kommentarer
    1. Hei på deg 😊man ska si i fra..du vet mailer kan havne i søppelpost..derfor gi de en sjanse til 🤣FB vennelisten den må man rydde i med hevne mellomrom..høre man ikke et pip etter lang tid..da sletter man dem 🥰God natta sove godt du å lillemor ❤🐕

    2. Hei på deg 😊man ska si i fra..du vet mailer kan havne i søppelpost..derfor gi de en sjanse til 🤣FB vennelisten den må man rydde i med jevne mellomrom..høre man ikke et pip etter lang tid..da sletter man dem 🥰God natta sove godt du å lillemor ❤🐕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg