Når enden er god, er allting godt 🦉

 

Der er urovekkende når nevrologen ringer, for å få meg inn til time. Og det liksom dagen etterpå. Det skjedde i går, og jeg kjente på uro når jeg dro i dag. Vel, som sakt .. når enden er god er allting godt. For en tid siden var jeg på røntgen for å sjekke ryggen. Har hatt vondter i korsrygg og området rundt om kring, så har det slått seg ut i beina. Det er på en måte som en rakett gjennom beina og det ender i en eksplosjon som når raketten når høyden … inni beina mine. Du, det så langt fra hyggelig fyrverkeri som det er mulig å komme. Nå har dette holdt på en stund, så jeg er vandt til det. Hadde et par hendelser i sommer og ble enige med lege om å sjekke ut hva det er. Etter røntgen viste det seg at det er en liten greie nede i ryggen, noe som skal få være i fred så lenge som mulig. Nå hadde seg slik at nevrologen … plutselig har fått epikrisen fra Unilabs, og tenkte det var greit om hun tok en prat med meg. Vel, nå har jeg snakket med legen og fått en forklaring på hva dette er. Og når jeg kom til nevologdamen min var det ca akkurat det samme tilbakemeldingen. Hva det er? en lite skade rundt L5 … som jeg har null peiling på hva betyr, bare at det er blitt en form for “følge” skade pga MS. Det er ingenting som vil forverre seg, det bare gjør litt vondt av og til. Jeg skal fortsette mitt tur og slappe av regime som før. Ingen hindringer og det jeg gjør vil i svært liten grad påvirke. Det som kan være urovekkende … sa doktor damen og som jobber litt mot meg … er at jeg er kommet i en slags reservedels alder 🤣 Ja så måtte hun altså si det.

Konklusjonen er da; alt vel og jeg kan bare ture på som jeg har gjort til nå. 

På tur ut fra sykehuset fant jeg den desidert kuleste stolen jeg har sett på lenge 👍🏻

 

 

I går fikk jeg en hyggelig sms fra gode Julie om å låne Kensi for å trene handling. Det er gull å ha andre som håndterer Kensi, hun har så godt av det. Jeg gleder meg til å følte med Julie, som skal til Island for å konkurrere i juniorhandling. Hun har gjort det svært godt i konkurranser hun har deltatt i og jeg tror hun gjør rent bord på Island 🤞🏻  

 

 

Kensi fikk megatenning på første lufting i dag. Snø og det er noe hun digger over alt … se bare her.

Det har vært varierende forhold i dag og det har blitt noen fine bilder. En fantastisk deilig dag i dag. Koser meg og venter litt på å komme i gang på jobb. Jeg er offisielt godkjent som sjåfør nå. Fikk en heads up på nordlyskjøring i løpet av uka, og det er så helt greit så. Nå braker det løs snart. 

 

Ha en riktig god kveld der du er ❤️

… vi hørs … 

 

 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. Greit å få svar på slike ting, så en vet at det ikke er “farlig” og at vi kan fortsette slik vi gjør. Ikke godt med slike vondter, men noe må vi sikkert regne med når alderen kommer. Kjenner det på enkelte ting selv, og det er rart å være så voksen at det begynner å sies hos legen etc. 😉
      Flotte bilder!

      Nyt onsdagen! 😀

      1. Ja, det er noe med alder og jeg gleder meg … høres rart ut ser jeg … men jeg gleder meg så lenge doktordamen sier alder 🥴
        Det ble en helt vanvittig onsdag, ja til langt på natt 😍 Nordlysnatt

        Ha en riktig fin dag der du er 🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg